اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

گزینش زمینه‌ خدمت سالم به مردم را فراهم کند

خبرگزاری فارس: مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: گزینش زمینه خدمت‌رسانی مفید و سالم را در جامعه فراهم می‌کند.

گزینش زمینه‌ خدمت سالم به مردم را فراهم کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجتبی حدائق به مناسبت 15 دی ماه روز گزینش اظهار داشت: ما انسان‌ها همواره تمایل داریم که در انتخاب‌هایمان بهترین‌ها را برگزینیم که این طالب بهترین‌ها بودن در انسان فطری است، بنابراین فلسفه تشکیل گزینش براساس فطرت انسان است.
حدائق افزود: گزینش یک مسئله منطقی است که در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و در ایران اسلامی نیز بر اساس دریافت‌هایی از سیره ائمه (ع)، از جمله نامه 53 نهج‌البلاغه، تشکیل شده است.
این مسئول گفت: پس از فرمان امام (ره) قانون گزینش در مجلس شورای اسلامی نیز اصلاح و تمام گزینش‌های کشور یکپارچه شد.
مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: با یکپارچه شدن گزینش‌ها دیگر فعالیت‌ها به صورت سلیقه‌ای انجام نمی‌شود و تمام فعالیت‌ها بر اساس قانون صورت می‌گیرد.
حدائق تصریح کرد: پس از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش‌ها با اصلاحیه جدید، 15 دی ماه هر سال به عنوان روز گزینش نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: سعی گزینش‌ها بر انتخاب انسان‌های مؤمن، متخصص و معتقد برای فعالیت در سازمان‌های دولتی است تا این افراد با تخلفات کمتر در ادارات به خدمت‌رسانی به جامعه بپردازند.
مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز داشت: ما به تکریم ارباب رجوع اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم، به افرادی که جواب گزینش آنان منفی است نیز به صورت شفاف و با روی خوش پاسخگویی می‌کنیم و به این اصل معتقدیم که نباید برخوردی داشته باشیم که شأن انسان‌ها زیر سئوال برود.
حدائق اضافه کرد: با توجه به اهمیت کار گزینش‌ها و تأکید بر به روز بودن دانش کارکنان این واحدها، در دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال 15 دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله روانشناسی شخصیت برای فعالان این حوزه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در حوزه گزینش در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هر سال به مناسبت گرامیداشت 15 دی همایشی برگزار شده است که امسال این همایش با حضور اعضا و مدیران هسته گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول