اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد:

گزینش 427 آمارگیر برای سرشماری 90 در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان گفت: 427 آمارگیر در طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان کاشان شرکت دارند.

گزینش 427 آمارگیر برای سرشماری 90 در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌رضا جوادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلاس‌های آموزش مرحله سوم طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان کاشان در تالار فیض دانشگاه کاشان اظهار کرد: 720 نفر در سایت نفوس و مسکن فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ثبت نام کرده‌اند.
وی با اشاره به انصراف یک‌صد و 50 نفر از افراد ثبت نام شده خاطرنشان کرد: از 570 نفر افراد گزینش شده 254 نفر خانم و 173 نفر آقا هستند.
مدیر اجرایی نفوس و مسکن شهرستان کاشان میانگین سنی این افراد را 26 سال اعلام کرد و گفت: از افراد گزینش شده 117 نفر دارای مدرک دیپلم، 58 نفر فوق دیپلم، 229 نفر لیسانس و 23 نفر نیز فوق لیسانس و حتی دکترا هستند.
جوادی ادامه داد: 54 درصد از افراد گزینش شده در طرح سرشماری آمار نفوس و مسکن شهرستان کاشان دارای مدرک لیسانس، 27 درصد دیپلم و  14 درصد فوق دیپلم هستند و 5 درصد نیز مدرک فوق لیسانس و دکترا دارند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی آمارگیران در طرح سرشماری نفوس و مسکن کاشان عنوان کرد: این کلاس‌ها به مدت دو هفته با برگزاری 14 جلسه دایر می‌شود.
مدیر اجرایی نفوس و مسکن شهرستان کاشان، نمره کتبی، عملکرد و سابقه را از پارامترهای رده‌بندی آمارگیران اعلام کرد و افزود: برای این دوره آموزشی در مجموع 14 مدرس کار آموزش را برعهده دارند.
جوادی در ادامه رعایت دقت در موارد آموزشی، حفظ اسرار و امانت‌داری خانواده‌ها، حفظ ظواهر شخصی و رفتار دینی، برقراری ارتباط و تعامل با مردم و سرعت و دقت در کار را توسط آمارگیران درطرح سرشماری نفوس و مسکن ضروری خواند و تعامل وجلب اعتماد مردم را نشانگر هنرمندی یک آمارگیر قلمداد کرد.
فرماندار کاشان همچنین آمارگیری را در تدوین و اجرای برنامه‌های پنج ساله توسعه و نیز سند چشم انداز 20 ساله توسعه که تضمین کننده  پیشرفت و آبادانی کشور است مؤثر دانست و یادآور شد: در صورت هرگونه اهمال و یا اخلال در محاسبات و عملیات آمارگیری، برنامه‌ریزی کلان کشور با مشکل روبرو شده و از دیگر کشورهای رقیب که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارند عقب می‌مانیم.
جوادی اضافه کرد: نامگذاری امسال به نام سال جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نیز در راستای برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت اقتصاد کشور است.  
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول