اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران:

قانون گزینش باید بازنگری شود

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران خواستار بازنگری در قانون گزینش شد.

قانون گزینش باید بازنگری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین قدمی ظهر امروز در گردهمایی گزینش‌گران دستگاه‌های اجرایی آموزشی مازندران اظهار داشت: کسانی که رای مثبت از هسته گزینش می‌گیرند، این موضوع را وظیفه هسته گزینش می‌دانند.
وی اضافه کرد: افرادی هم که رای منفی می‌گیرند، مدعی هستند.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: تخریب‌ها و تبعات نه تنها برای هسته گزینش بلکه برای خانواده آنها هم وجود دارد.
قدمی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 70 هزار پرونده بررسی شده است، گفت: 70 هزار بازنشسته فرهنگی در استان وجود دارد که این افراد برای حضور مجدد در مراکز غیردولتی باید دوباره گزینش شوند.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم قانون گزینش باید بازنگری شود.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه اکنون به جای دقت، سرعت را در دستور کار داریم، بیان داشت: با کمترین امکانات و بضاعت مشغول به کار هستیم.
قدمی با بیان اینکه به گزینش به عنوان یادگار حضرت امام (ره) نگاه کنیم، تصریح کرد: افتخار ما گزینش‌گران این است که استکبار یکی از شرط‌هایی که برای برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی عنوان کرده است، حذف هسته گزینش از دستگاه‌های اجرایی است.
وی با بیان اینکه کسانی که گزینش را تخریب می‌کنند، پیاده نظام استکبار هستند، بیان داشت: هشت هسته گزینش در مازندران فعال هستند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: بایدجذب نیروهای کارآمد در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه هسته گزینش قرار گیرد.
ولی‌الله فرزانه اظهار داشت: در سال‌های آینده تحولات سازمانی بسیار سریع و پیچیده خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه جذب نیرو در آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان است، گفت: گزینش بیش از 5 هزار کارمند شهرداری در دستور کار است.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول