اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

منافع شخصی ملاک گزینش نمایندگان مجلس نباشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: شاخصه اصلی یک کاندید مجلس باید حرکت در راه نظام و ولایت و خدمت به مردم باشد و نباید برای منافع شخصی به کسی رأی بدهیم.

منافع شخصی ملاک گزینش نمایندگان مجلس نباشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در جمع طلاب و روحانیان این شهرستان پیرامون انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: مجلس امروز یکی از ارکان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی و به عنوان خانه ملت، تجلی‌گاه عزت اسلامی و ملی و مظهر عظمت کشور است.
وی افزود: مجلس به عنوان بالاترین بخش مجموعه قانونی کشور با تصمیم‌گیری و موضع‌گیری‌های خود نقش عمده‌ای در تداوم راه انقلاب و تثبیت راه نظام در منطقه و جهان دارد.
اکبری با اشاره به وظایف مجلس در قبال مردم ابراز داشت: مجلس باید با پرداختن به نیازهای مردم مقرراتی را وضع کند که در خدمت گشایش امور مردم باشد و قوانین مجلس با در نظر گرفتن زندگی مردم چه در کلان‌شهرها و چه در کوچک‌ترین روستاها تدوین و تصویب شود تا تمام جامعه عادلانه از آن برخوردار شوند.
امام جمعه قیروکارزین اضافه کرد: یک کاندیدای مجلس باید ابتدا خود را محاسبه کند که آیا می‌تواند در راه خدا و خدمت به مردم حرکت کند چرا که باید بابت هر لحظه حضور و انجام وظیفه خود در مجلس در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.
وی با اشاره به راه افتادن عده‌ای به دنبال کاندیداها برای اغراض شخصی و دست یافتن به منافع مادی، خاطرنشان کرد: باید هدف یک مسلمان در نظام اسلامی برای حمایت از یک کاندیدا بر این اصل باشد که چه کسی به درد نظام و انقلاب خورده و دلسوز مردم است چرا که باید در برابر حمایت و رأی خود پاسخگو باشیم.
اکبری حرکت در راه نظام و ولایت و خدمت به مردم را ویژگی اصلی یک کاندیدا دانست و بیان داشت: باید با دقت در قضاوت‌ها و رأی دادن‌ها بدون دخالت‌های نفسانی دین را در نظر بگیریم و طبق فرموده مقام معظم رهبری افراد انتخابی وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نباشند.
امام جمعه قیروکارزین در پایان افزود: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات است و باید مواظب رخنه عناصر انحرافی، مخالف ولایت و در خط دشمن به مجلس باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول