اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری همدان:

30 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری همدان هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، 30 هزار نفر عضو دارد که یک هزار و 200 نفر آن عضو کانون شهرستان بهار هستند.

30 هزار نفر عضو کانون پرورش فکری همدان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پرویز ابراهیمی ظهر امروز در نشست کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با امام جمعه بهار اظهار کرد: این کانون با رویکرد دینی، فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده و مخاطبان آن شش تا 16 سال است.
وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، 30 هزار نفر عضو دارد که یک هزار و 200 نفر آن عضو کانون شهرستان بهار هستند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: همچنین 27 مرکز ثابت، شش مرکز سیار و سه مرکز پستی در سطح استان همدان بیش از 30 نوع فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی انجام می‌دهند.
امام جمعه شهرستان بهار نیز با بیان اینکه موضوع تربیت در نگاه دینی به‌عنوان یک موضوع مهم است، تصریح کرد: تمام انبیای الهی برای تربیت انسان آمده‌اند که مبانی تربیتی را در چارچوب قوائد دینی به مخاطبان ارائه دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز مراکز فرهنگی باید به علم روز مجهز شوند زیرا دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین کاملی است، افزود: ما باید مفاهیم دینی را با زبان جوانان و نوجوانان تبلیغ و ترویج کنیم تا توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شود.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول