اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با کسب چندین رتبه برتر صورت گرفت؛

درخشش کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در کشور

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش این کانون در کشور با کسب رتبه‌های برتر خبر داد.

درخشش کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در کشور
سید هانی حسینی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: هر چند فعالیت‌ها و اطلاعات دیجیتال، اینترنتی و سایر رسانه‌ها در همه خانه‌ها وارد شده است اما هیچ کدام از این منابع اطلاعاتی اهمیت و جایگاه کتاب را نداشته و هیچ جایگزینی برای کتاب تاکنون به‌وجود نیامده است.
مدیر کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتاب‌های کانون پرورش فکری و فعالیت‌های این کانون مورد تایید مسئولان عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گفت: در شاخص‌های معین و مقایسه‌ا‌ی کشوری توسط مرکز که در شش ماهه اول سال 90 انجام شده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در چهار شاخص مهم رتبه اول، در یک شاخص رتبه‌ سوم و یک شاخص رتبه‌ هفتم را کسب کرده که هیچ استانی در کشور این رتبه‌ها را کسب نکرده است.
حسینی مجهز شدن شهرستان‌ها به مراکز فرهنگی، هنری و کتابخانه‌های عمومی را امری ضروری دانست و بیان کرد: از فرمانداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه آنهایی که فاقد مرکز فرهنگی هنری هستند، تقاضا داریم برای راه‌اندازی و تاسیس این‌گونه مراکز همکاری و تلاش کنند.
وی تاکید کرد: راه‌اندازی مراکز فرهنگی و کانون‌های پرورش فکری سیار در روستاها برای سالم‌سازی و غنی‌سازی اوقات کودکان و نوجوانان در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
مدیر کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کودکان و نوجوانان را گلهای باغ زندگی خواند و عنوان کرد: عمر زیبای انسان باید با کتاب مأنوس شود زیرا برای رسیدن به انسانی شرافتمند و مفید برای جامعه راهی جزو مطالعه وجود ندارد.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد، اذعان داشت: عمری که با کتاب بگذرد گرفتار خسران و زیان نمی‌شود.
حسینی نقش خانواده‌ها را در تحویل یک فرزند کتابخوان به جامعه بسیار حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در خانواده‌ای پدر و مادر آن خانواده کتابخوان باشند بدون شک فرزندان این پدر و مادر نیز به سمت کتاب و کتابخوانی خواهند رفت.
24 آبان تا 30 آبان به‌عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول