اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور:

کانون پرورش فکری در ایجاد ارتباط، صاحب سبک است

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در برقراری ارتباط با این قشر، صاحب سبک است.

کانون پرورش فکری در ایجاد ارتباط، صاحب سبک است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید مجتبی صدر شامگاه یک‌شنبه در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه بین‌المللی نقاشی حوادث و بلایای طبیعی که در سالن تامین اجتماعی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دو منظر قانونی و کانونی قابل بررسی است.
وی افزود: نگاه به تاریخچه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشان می‌دهد که این کانون با عنوان  کتابخانه کودک، فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه این فعالیت‌ها در ابتدا به صورت جزئی و جنبی بوده است، تصریح کرد: نیاز جامعه امروز به‌گونه‌ای شده است که این فعالیت‌ها به سرعت گسترش یافت و در حال حاضر نیز شاهد فعالیت 800 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور هستیم و 40 برنامه ثابت در این مراکز ایفای نقش می‌کنند.
مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه کانون‌های پرورش فکری در ابتدای فعالیت‌شان از استانداردهای کافی برخوردار نبوده‌اند بر این نکته تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کرد که محصولات و منابع خویش را خودش تولید و به منصه ظهور برساند چرا که این فعالیت‌ها بنابر ضرورت زنان و نیاز کودک و نوجوان دائما در حال تغییر بوده است.
سیدمجتبی صدر با اشاره به اینکه این کانون‌ها در کنار مجموعه سبک‌های ارائه شده می‌تواند مجموعه کاملی برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان تلقی شود، بیان کرد: در دنیای اسلام تربیت فرزندان بر اساس آموزه‌های دینی انجام می‌شود و کانون‌ها نیز بر این اساس، تلاش می‌کنند تا بچه‌ها را به سمت خوب شدن رهنمون کنند اما دنیای غرب به دنبال تربیت انسان‌هایی هنرپیشه و نه مربی است.
وی گفت: یکی از دلایلی که بین بچه‌ها و خانواده در دنیای غرب فاصله ایجاد کرده است اینکه آنها فرزندانشان را از اصولی نهی می‌کنند که خودشان به آن عمل رو می‌آورند، لذا کودک نمی‌تواند به این رفتارهای والدین اعتماد کند اما در دنیای اسلامی، کانون‌های پرورش فکری برای برقراری ارتباط سالم با کودکان تلاش می‌کنند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول