اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر عروسکی استان تهران؛

اعضای کانون پرورش فکری فیروزکوه چهارم شدند‌

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه گفت: 16 نفر از اعضای این کانون در جشنواره تئاتر عروسکی در استان تهران شرکت کردند و موفق به کسب رتبه چهارم در استان تهران شدند.

اعضای کانون پرورش فکری فیروزکوه چهارم شدند‌
خدیجه حسینی امروز در حاشیه مراسمی که به مناسبت روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) و روز جهانی کودک اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که کودکان عضو این کانون بعد از اوقات فراغت تابستان امروز گرد هم آمده‏اند و یک روز بسیار شاد و خوش را در کنار هم سپری کردند.
وی اضافه کرد: امروز کودکان با حضور در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه در کارگاه‏های ادبی، سفال و نقاشی شرکت کردند و نقاشی‏های بسیار زیبایی کشیدند و همچنین آرزوهای زیبایشان را برای خداوند نوشتند.  
مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: یقینا کودکانی که از سنین پایین به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان روی می‏آورند و با کتابخوانی انس می‏گیرند، آینده بسیار روشن و موفقی خواهند داشت.
حسینی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر از افراد کتابخوان نمونه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه و برگزیدگان جشنواره تئاتر عروسکی این شهرستان است.
وی بیان داشت: 16 نفر از اعضای نوجوانان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه در جشنواره تئاتر عروسکی در استان تهران شرکت کردند و به لطف خداوند آنها موفق به کسب رتبه چهارم در استان تهران شدند.
مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: همچنین دو نفر از اعضای کتابخوان این کانون موفق به کسب مقام بالایی در استان تهران شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول