اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری

کلنگ سالن طبقاتی ورزشی چالوس بر زمین زده شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و مسئولان شهرستانی، کلنگ سالن طبقاتی ورزشی چالوس از مصوبات مقام معظم رهبری به زمین زده شد.

کلنگ سالن طبقاتی ورزشی چالوس بر زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بعدازظهر امروز در این مراسم گفت: این سالن در سه طبقه و دارای یک ‌هزار و 830 متر مربع زیربنا است.
نصرالله پریچهره ادامه داد: طبقه اول این سالن مربوط به رشته ورزشی بدنسازی، طبقه دوم سالن کشتی و طبقه سوم مربوط به ورزش‌های رزمی است.
پریچهره بیان داشت: در موضوع‌های ورزشی، استان مازندران در سطح کشور از استعدادهای خوبی برخوردار بوده و در جهت پرورش این استعدادها نیازمند برنامه‌ریزی اصولی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: مراحل اجرایی این سالن از هفته آینده آغاز و مدت 15ماه احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: این سالن ورزشی تنها سالن طبقاتی در استان مازندران است که مجموع ورزش‌ها در آن انجام می‌گیرد.
عیسی هاشمی بیان داشت: استان مازندران به ویژه منطقه غرب استان از استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است و نیازمند توسعه فضاها و امکانات ورزشی در این مناطق هستیم.
وی تصریح کرد: از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس در حوزه ورزش در این شهرستان پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شد و نیازمند سرعت بخشی در انجام پروژه‌ها است.
هاشمی با گلایه از وضعیت ترمیم زمین فوتبال شهدای چالوس افزود: دقت در انجام این کار مشاهده نشد و در انجام این پروژه کوتاهی صورت گرفت.
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با ایجاد وزارت ورزش و جوانان مجلس به دنبال این بود تا بتواند فعالیت‌های ورزشی را تخصصی‌تر پیگیری و دنبال شود.
انوشیروان محسنی گفت: اعتبارات اختصاصی با توجه به پروژه‌های نیمه تمام موجود در حوزه ورزش جوابگو نیست و نیازمند مدیریت برنامه‌ریزی دقیق است.
وی تصریح کرد: در حوزه تربیت بدنی نیاز است در انتخاب پیمانکاران از نیروهای متخصص و با توان کاری بالا استفاده شود.
محسنی ادامه داد: چالوس از استعداد ورزشی بالایی برخوردار است، اما از نظر تجهیزات و اماکن ورزشی نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: با توجه به نبود استخر دولتی در شهرستان چالوس تربیت بدنی در بودجه سال آینده در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد تا شهرستان چالوس از این ظرفیت نیز برخوردار باشد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول