اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده؛

سالن ورزشی باستانی خرم‌دره کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره از کلنگ‌زنی سالن ورزشی باستانی این شهر در سال آینده خبر داد.

سالن ورزشی باستانی خرم‌دره کلنگ‌زنی می‌شود
احمد ابراهیم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ورزشی هر شهروند خرم‌دره‌ای 55.7 سانتی‌‌متر است، اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام، این میزان به 70 سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند.
وی با اشاره به تلاش مسئولان در راستای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: بر مبنای استاندارد باید میزان سرانه ورزشی شهرستان خرم‌دره یک متر باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره در ادامه به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال آتی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای سال آتی پروژه سالن ورزشی باستانی در مرکز شهر و با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
وی افزود: کلنگ‌زنی زمین فوتبال خاکی در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت شهرستان خرم‌دره نیز از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
خلیل‌پور در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی‌ ورزشکاران خرم‌دره‌ای در میادین کشوری و جهانی ابراز داشت: در سال جاری 80 مدال کشوری و بین‌المللی توسط ورزشکاران شهرستان خرم‌دره کسب شده است.
وی افزود: کسب یک مدال نقره توسط فرزاد کرمی در رشته دو و میدانی در کشور چک‌، دو مدال طلا در رشته ووشو توسط رضا سبحانی و علیرضا بختیاری در کشور آذربایجان و همچنین کسب مدال نقره رشته ووشوی قهرمانی آسیا در کشور چین توسط رضا سبحانی از مدال‌های بین‌المللی کسب شده توسط ورزشکاران خرم‌دره‌ای است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره تصریح کرد: اکثر مدال‌ها در رشته‌های ووشو، کاراته بانوان‌، دو و میدانی‌، تکواندو، آمادگی جسمانی و پاورلیفتینگ کسب شده است که میزان مدال‌های کسب شده نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و رشد 20 درصدی را نشان می‌دهد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشکاران خرم‌دره‌ای عنوان داشت: ورزشکاران در این شهرستان بیشتر به دلیل نبود شغل مناسب دچار مشکل هستند که این امر آرامش لازم برای انجام تمرین را از آن‌ها سلب می‌کند.
خلیل‌پور اضافه کرد: این در حالی است که داشتن شغل مناسب برای تامین معاش و همچنین آسودگی خاطر، می‌تواند هم برای ورزشکاران و هم مربیان تاثیر بسزایی در راستای رشد کیفی و کمی ورزش در این شهرستان داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و رشد یک جامعه ایفا کند، عنوان داشت: چرا که لازمه پیشرفت یک جامعه با سلامتی جسمی و روانی افراد آن تحقق پیدا می‌کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: این امر فقط با انجام تمرین‌های ورزش مناسب امکان‌پذیر بوده و این مهم در هر دو بخش بانوان و آقایان بسیار حائز اهمیت است.
وی اضافه کرد: ورزش بیشتر از نقش درمانی، تاثیر پیشگیری کننده در ظهور ناهنجاری‌ها و مشکلات مختلف اجتماعی دارد و می‌تواند از ایجاد بسیاری از ناهنجاری‌ها پیشگیری کند.
خلیل‌پور با بیان اینکه ورزش می‌تواند از هزینه‌های گزاف مادی و معنوی تحمیلی به جامعه پیشگیری و جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: ورزش به عنوان یک وسیله در راستای سلامت و سعادت جامعه به شمار رفته و عاملی بسیار مهم در تربیت افراد محسوب می‌شود.
وی افزود: حضور افراد در میادین و اماکن ورزشی این فرصت را برای همه آحاد جامعه در زمینه استفاده آنان برای تامین سلامتی جسمی‌، روانی را فراهم می‌کند و با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از جمعیت شهرستان خرم‌دره را قشر جوان تشکیل می‌دهد، شرکت در فعالیت ورزشی می‌تواند نقش مهمی درآینده ایشان ایفا کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول