اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی نیازمند احداث 766 سالن ورزشی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی نیاز به احداث 766 سالن ورزشی با متراژ 459 هزار مترمربع دارد.

آذربایجان‌شرقی نیازمند احداث 766 سالن ورزشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فیروز رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خواستار توجه بیشتر به امر احداث سالن‌های ورزشی در مدارس استان شد.
وی گفت: در حال حاضر 40 استخر در نقاط مختلف استان در اختیار اجرای طرح سباح قرار دارد که این طرح در نوبت قبل از ظهر اجرا می‌شود.
رضایی بیان کرد: آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تنها چهار استخر مختص به خود داشته و از ظرفیت سازمان‌های مختلف در این راستا استفاده می‌شود.
مدیر‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی در زمینه استفاده از ظرفیت‌های ورزشی استان در رده‌های نخست کشوری قرار دارد.
وی عنوان کرد: آموزش و پرورش در تلاش است تا امر ورزش در مدارس را به سمت توسعه ورزش عمومی و یادگیری مهارت‌های ورزشی هدایت کند.
رضایی اضافه کرد: در حال حاضر مشخص نیست که سطح خروجی ورزش مدارس چه خواهد بود و چه میزان از توانایی ورزشی مورد انتظار است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به وضعیت فضاهای ورزشی استان گفت: نیاز به احداث 766 سالن ورزشی با متراژ 459 هزار مترمربع در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
وی بیان کرد: در زمینه سرانه ورزشی روباز بالاتر از میانگین کشوری هستیم اما در زمینه سالن‌های سرپوشیده پایین‌تر از این میانگین قرار داریم.
رضایی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اصلاح نظام آموزشی گفت: این طرح به صورت کشوری اجرایی شده و به عنوان طرح 3،3،6 اجرا می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: استقرار نظام آموزشی در استان نیز از سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت و تغییرات گسترده‌ای را در زمینه فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و متون درسی شاهد خواهیم بود.
وی صرفه‌جویی در زمان، نیروی انسانی و هزینه را از نتایج این طرح برشمرد و گفت: در زمینه مهاجرت نیز این طرح دارای نتایج مثبتی است که با توجه به شش سال شدن مقطع ابتدایی این امر صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول