اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری:

2 سالن ورزشی در دهستان مشایخ کیار احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری از احداث دو سالن ورزشی در دهستان مشایخ کیار خبر داد.

2 سالن ورزشی در دهستان مشایخ کیار احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‎پور سه‌شنبه شب در دیدار استاندار این استان با جمعی از مردم و مسئولان دهستان مشایخ شهرستان کیار، اظهار داشت: پس از انجام اقدامات لازم برای مکان یابی، دو سالن ورزشی در این دهستان احداث می‌شود.
وی به وجود تنها یک سالن ورزشی در دهستان مشایخ اشاره و تأکید کرد: این سالن ورزشی مربوط به دبیرستان شبانه روزی دخترانه دوپلان است.
شمسی‎پور افزود: سالن‌های یاد شده در جنب مدارس و با همکاری استانداری و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود.
مدیرکل تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری طراحی احداث دو سالن ورزشی در آینده را با درب مجزا اعلام و تصریح کرد: این سالن‌ها باید طوری احداث شوند که هم مدارس و هم جوانان و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
وی گفت: در زمان فعالیت دولت عدالت محور خدمات مطلوب و شایسته‌ای در مناطق محروم، غیر برخوردار و کمتر توسعه یافته ارائه شده است.
شمسی‎پور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دولت‌های نهم و دهم در چهارمحال و بختیاری و به ویژه شهرستان تازه تأسیس کیار و همچنین دهستان مشایخ قابل مشاهده و لمس است.
مدیرکل تربیت بدنی چهارمحال و بختیاری استعدادیابی و آموزش جوانان را از مهم‌ترین نیازهای ورزشی جوانان این شهرستان برشمرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل ارتفاع 2 هزار و 200 متری از سطح دریا و توانایی بالای جوانان استان در ورزش‌های انفرادی در سال‌های اخیر قهرمانان بسیاری را در مسابقات ملی و بین‌المللی پرورش داده است.
وی خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای فراوانی وجود دارد که در صورت فراهم کردن شرایط و امکانات برای آنها در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی آنها در مسابقات ملی و جهانی خواهیم بود که برهمین اساس لازم است تا مسئولان ذی‌ربط اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران این استان امروز به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم دهستان مشایخ از توابع شهرستان کیار به این منطقه سفر کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول