اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی:

اعتبارات احداث سالن ورزشی مدارس کافی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: اعتبارات احداث سالن ورزشی مدارس کافی نبوده و با وضعیت فعلی شاهد پسرفت در سرانه ورزشی مدارس استان خواهیم بود.

اعتبارات احداث سالن ورزشی مدارس کافی نیست
علی آذرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز بر ضرورت توجه به احداث سالن‌های ورزشی ویژه مدارس و توسعه امر ورزش تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در مدت سال‌های 84 و 85 اولویت ساخت مکان‌های ورزشی با دختران بوده است، گفت: در مدت سال‌های اخیر نیز افزایش سرانه ورزشی مدارس مورد توجه بوده است.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در حدود 40 سالن ورزشی مدارس استان از محل بازسازی مدارس احداث شده است.
وی افزود: روند احداث سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش با روند کنونی موجب خواهد شد تا از سرانه موردنظر عقب بمانیم.
‌آذرنژاد با اشاره به اجرای طرح سباح در استان گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش تنها دارای چهار استخر است و از امکانات سایر ادارات در این زمینه استفاده می‌شود.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در برخی شهرهای استان کمبود استخر برای اجرای طرح سباح احساس می‌شود که در این راستا باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
وی گفت: احداث استخر در شهرهای بزرگ استان برای اجرای طرح سباح مورد تاکید است.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی گفت: اعتبارات احداث سالن ورزشی مدارس کافی نبوده و با وضعیت فعلی شاهد پسرفت در سرانه ورزشی مدارس استان خواهیم بود.
آذرنژاد یادآور شد: در قانون برنامه پنجم نیز پیش‌بینی‌های لازم برای توسعه فضاهای ورزشی در نظر گرفته شده و یک درصد بودجه عمرانی برای امر ورزش در نظر گرفته می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی استان به استان‌های همجوار ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات کارشناسی برای توسعه سرانه ورزشی صورت گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول