اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری تهران:

تفکر آینده‏نگر و آینده‏اندیش در کشور توسعه یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران گفت: تفکر آینده‏نگر و آینده‏اندیش در کشور توسعه پیدا کرده و روزبه‌روز در حال رشد است و عمق پیدا می‏کند.

تفکر آینده‏نگر و آینده‏اندیش در کشور توسعه یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رضا براتی صبح امروز در مراسمی که با حضور پژوهشگران برتر شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران، برنامه‏ریزی‏ کارگروه‏های دولت در سطح استان تهران را بر عهده دارد.
وی اضافه کرد: همچنین سازمان‏دهی و ایجاد پیوند بین دستگاه‏های دولتی و دستگاه‏های صنعتی و تولیدی در راستای تولید علم و فناوری و دستاوردهای جدید پژوهشی بر عهده دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران افزود: هدف ما تلاش در راستای ایجاد انگیزه و بهبود آموزش‏های پژوهشی در کارکنان دولت است.
براتی افزود: تلاش می‏کنیم تا در بازه زمانی خاصی بتوانیم با نگاهی جدی و پژوهشی محور آموزش‏های لازم را در دوره‏های مختلف برای کارکنان دولت در نظر بگیریم و با برگزاری آزمون‏ها و جمع‏آوری دستاوردهای علمی و پژوهشی آنها، میزان و درصد بهره‏برداری از آثار و درصد پیشرفت آنها را برآورد ‏کنیم و با نظارت و هدایت تحولات، بررسی‏های لازم را انجام ‏دهیم.
وی اضافه کرد: کارگروه دیگری که مدیریت آن بر عهده ماست، کارگروه فناوری، نوآوری و ابداعات است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران تاکید کرد: این کارگروه برای شناسایی نیازهای اساسی، ملی و صنعتی و تامین نیازها در راستای توسعه و سازندگی است.
براتی تاکید کرد: با نگاهی مدبرانه، پژوهش‏گرانه و آینده‏نگر، حقیقت‏ها و جایگاه‏های پژوهشی در کشور و دنیا ثابت و گسترده می‏شود.
وی تصریح کرد: پژوهشگران با برنامه‏ریزی‏هایی که دارند، فاصله ما را با جهان پژوهش کمتر و نگرانی همه ما را در این زمینه مهار می‏کنند.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران اظهار کرد: تفکر آینده‏نگر و آینده‏اندیش در کشور توسعه پیدا کرده و روز به روز در حال رشد است و عمق پیدا می‏کند.
براتی تاکید کرد: این تفکر همه را به این باور رسانده که ما هم با ارائه راندمان‏های جدید می‏توانیم به دنیای پیشرفته و پژوهشی دست پیدا می‏کنیم.
وی ادامه داد: محققان، پژوهشگران و متفکران ما نیز می‏توانند با فناوری‏های جدید، دنیا را محتاج خود کنند و نگاه دنیا را نسبت به فناوری‏ها و پژوهش‏های خودشان مثبت و متفاوت جلوه دهند.
همچنین در این مراسم دو پژوهشگر برتر ایران، طرح و برنامه‏های علمی و پژوهشی خود را ارائه کردند.
در پایان با اعطای هدایایی از محققان و پژوهشگران برتر شهرستان فیروزکوه تجلیل شد.
این مراسم با حضور فرماندار و معاونان فرماندار فیروزکوه، مسئولان ادارات در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه برگزار شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول