اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان:

آغوش جبهه متحد برای همه اصول‌گرایان باز است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان گفت: در شرایط حساس کشور وحدت و همدلی نیرو‌های انقلاب بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و آغوش جبهه متحد برای پیوستن تمام مجموعه‌های اصول‌گرایی باز است.

آغوش جبهه متحد برای همه اصول‌گرایان باز است
ابوالفضل قربانی در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به نظرات رهبر معظم انقلاب در راستای حضور حداکثری مردم در هر انتخابی، همگان باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند.
وی به لزوم وحدت میان تمام مجموعه‌های درون جبهه اصول‌گرایی اشاره کرد و افزود: در سراسر کشور مجموعه متحد جبهه اصول‌گرایان در زیر چتر روحانیت و حوزه‌های علمیه شکل گرفته است و آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی نیز به عنوان دو چهره شاخص در روحانیت به نوعی ناظر و اداره‌کننده این مجموعه هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به دنبال تصمیمات موجود در این زمینه مقرر شد که به صورت قرعه از مجموعه فعال در تهران افرادی برای پیگیری مسائل استان‌ها و شکل‌گیری مجموعه جبهه متحد اصول‌گرایان در استان‌ها مشخص شود.
وی اضافه کرد: بر اساس مکانیسم انجام این فعالیت ابتدا توسط تهران سه نفر همراه با دو نفر از نمایندگان اضلاع متحد جبهه اصول‌گرایی به عنوان هیئت داوری انتخاب شدند که از نخستین مسئولیت‌های این افراد مشخص کردن هیئت اجرایی در استان‌ها بوده است.
قربانی به افراد مشخص شده برای هیئت داوری در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: حجت‌الاسلام هاشمی، سقائیان‌‌نژاد و خلیلیان از اضلاع موجود در این جبهه نیز دانش از جبهه پیروان خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و کرباسی از جمعیت ایثار‌گران و رهپویان انقلاب اسلامی ایران به عنوان اعضای هیئت داوری جبهه متحد اصول‌گرایان در اصفهان انتخاب شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه باهنر نیز به عنوان رابط جبهه متحد اصول‌گرایان کشور با اصفهان و پیگیری کننده مسائل موجود در این زمینه طی یک فرآیند قرعه برای استان انتخاب شده‌اند، افزود: به دنبال سفر باهنر به همراه هیئت همراه خود به اصفهان هیئت اجرایی جبهه متحد اصول‌گرایان در اصفهان مشخص شده‌اند که این هیئت مرکب از حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای، دانش از جبهه پیروان و کرباسی از جمعیت ایثار‌گران و رهپویان انقلاب اسلامی ایران هستند.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان با اشاره به ضرورت حضور دو نفر از نمایندگان اضلاع این جبهه در هیئت اجرایی تاکید کرد: فیروز‌بخت، ناصر براتی، حسین آذین و ابوالفضل قربانی نیز به عنوان هیئت اجرایی مشخص شده‌اند.
وی گفت: پس از تعیین و مشخص شدن هیئت اجرایی تا کنون دو جلسه به صورت مشترک میان هیئت اجرایی و هیئت داوری برگزار شده است.
قربانی با اشاره به شعار این جبهه در استان اظهار داشت: آنچه که به عنوان نقطه نظرات تمام اعضای این دو مجموعه در راستای فعالیت در جبهه متحد اصول‌گرایان در اصفهان دنبال می‌شود، وحدت تمام اصول‌گرایان زیر نظارت روحانیت و بزرگان حوزه علمیه شعار این جبهه در اصفهان است.
وی اضافه کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های گروه‌های موجود در مجموعه اصول‌گرایی نیز در اصفهان دنبال می‌شود.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان تصریح کرد: اعتقاد تمام اعضای این مجموعه بر این است که افرادی که در مجموعه اصول‌گرایی قرار دارند از آمادگی کامل برای فعالیت آنها و استفاده از نقطه نظرات این جبهه برخوردار هستند.
وی ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر انتخابات از تمام گروه‌های اصول‌گرایی موجود در استان دعوت می‌شود که با حضور در جبهه و پذیرفتن مسئولیت‌های مشخص شده توسط هیئت اجرایی با این مجموعه همکاری کنند.
قربانی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار دارد، تاکید کرد: شرایط حساس به گونه‌ای است که کشور با هجمه‌های مختلف و متعدد از ناحیه صهیونیسم بین‌الملل، دشمنان و آمریکای جنایت‌کار مواجه شده است و از طرف دیگر نیز موج بیداری اسلامی در کشور‌ها وجود دارد.
وی افزود: در این شرایط حساس وحدت و همدلی نیرو‌های انقلاب بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و آغوش جبهه متحد برای پیوستن تمام مجموعه‌های اصول‌گرایی باز است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: جبهه متحد به صورت قطعی از نقطه نظرات این مجموعه‌ها استفاده می‌کند.
وی با اشاره به تصمیمات گرفته شده توسط جبهه متحد اصول‌گرایان در استان در طی دو جلسه گذشته گفت: در حال حاضر حجت‌الاسلام مهدی اژه‌ای به عنوان رئیس، حسین آذین نایب رئیس و ابوالفضل قربانی به عنوان دبیر و سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان مشخص شده‌اند.
قربانی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک نخستین همایش بزرگ منتخبان اصول‌گرایان در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از برگزاری این همایش تمام فعالیت‌های گروه‌های مختلف اصول‌گرایی با نام جبهه متحد صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: مجموعه‌های فعال در این گروه‌ها پس از این زمان با این عنوان فعالیت می‌کنند و در این همایش نیز از یکی از شخصیت‌های تأثیر‌گذار در جبهه متحد اصول‌گرایان استفاده می‌شود.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان با اشاره به اینکه این جبهه فعالیت رسمی خود را پس از برگزاری این همایش در استان آغاز می‌کند، تصریح کرد: این جبهه با آغاز فعالیت رسمی خود به سرعت در مرحله بررسی و معرفی کاندیدا‌های اصلح انتخابات به مردم می‌شوند به صورتی که افراد معرفی شده از عهده مسئولیت‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر‌آیند.
وی افزود: این افراد به ویژه باید در مباحث منطقه‌ای و درخواست‌های مردم در راستای برطرف شدن معضلات اصلی استان نیز به صورت مناسب ایفای نقش کنند.
قربانی تاکید کرد: در آینده مکانی برای متمرکز شدن فعالیت‌های این جبهه و افراد علاقه‌مند به فعالیت در این مجموعه مشخص می‌شود.
وی افزود: بخشی از فعالیت سایت ویژه جبهه متحد اصول‌گرایان به صورت متمرکز در سطح کشور به اصفهان اختصاص دارد و مردم با مراجعه به سایت جبهه متحد می‌توانند از آخرین اقدامات و اخبار موجود در این زمینه مطلع شوند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام این مجموعه در سطح کشور برای پیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد اصول‌گرایان دعوت می‌کنند، بیان داشت: آغوش جبهه متحد برای وحدت حداکثری تمام مجموعه‌های اصول‌گرایی باز است.
وی گفت: در اصفهان نیز از نظر مسئولان جبهه متحد افراد شاخص در جبهه پایداری از افراد انقلابی و متدین هستند و جبهه متحد اصول‌گرایی استان هیچ اختلافی را میان خود با جبهه پایداری نمی‌بینند.
قربانی اظهار داشت: جبهه متحد برای برگزاری انتخاباتی سالم و مناسب به وحدت و همدلی جبهه پایداری و جبهه متحد و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در این مجموعه هستند.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه تمامی اعضای جبهه پایداری از افراد متدین و انقلابی هستند، تصریح کرد: با توجه به این موضوع بدیهی است که هر شخصی در این شرایط حساس به وظیفه خود در این زمینه عمل کند و وحدت با هم بودن وظیفه اصلی جبهه متحد و پایداری است.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان اضافه کرد: فعالیت جبهه متحد به تمامی استان اختصاص دارد و کمیته شهرستان‌ها یکی از کمیته‌های فعال در این مجموعه است.
وی تاکید کرد: منتظر هستیم که ثبت‌نام‌ها انجام شود و افراد برخوردار از آمادگی لازم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مشخص شوند.
قربانی بیان داشت: به صورت قطعی این مجموعه به دنبال این است که با وقت‌گذاری مناسب و با استفاده از تمامی مکانیزم‌های مناسب به منظور یک ارزیابی مناسب از این افراد کاندیدا‌های اصلح را به مردم معرفی کند.
وی با بیان اینکه با تمامی افراد موجود در دایره اصول‌گرایی مصاحبه و گفت‌و‌گو می‌شود و این افراد به مردم معرفی می‌شوند، گفت: بدیهی است که چون تعداد نمایندگان برای تمامی استان محدود است باید از میان این افراد کاندیدا‌هایی انتخاب شوند که قادر به انجام رسالت خود در این زمینه باشند و مقبولیت لازم را در میان مردم داشته باشند.
سخنگوی جبهه متحد اصول‌گرایان استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا وحدت کامل میان هیئت اجرایی و داوری وجود دارد، اظهار داشت: جلسات برگزار شده در این زمینه وحدت میان این افراد را نشان می‌دهد و تمامی این مجموعه در ارتباط با تصمیماتشان به صورت کامل پخته و عاقلانه عمل می‌کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس ساز و کار پیش‌بینی شده برای این موضوع در صورت وجود هر گونه اختلاف نظر میان افراد نیز هیئت داوری این مسئله را خاتمه می‌دهد.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول