اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

وحدت اصولگرایان مانع رسیدن آسیب به نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مجموعه‌های اصولگرایی و آگاه اگر از تشتت خود را خارج کرده و متحد شوند آفت و خطر از نظام ریشه‌کن خواهد شد.

وحدت اصولگرایان مانع رسیدن آسیب به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار سالار آبنوش در گردهمایی قرارگاه فرهنگی عملیاتی میثم تمار با بیان اینکه تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی به ‌منظور تشریح مسائل برای مقابله با تهدید و فتنه‌های مختلف بسیار تأثیرگذار است، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان اسلام به این خاطر که حفظ نظام و انقلاب را از اولویت‌های اصلی خود می‌دانستند بدون هیچگونه وابستگی نسبت به انجام وظیفه خود در قبال جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکردند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن مکرراً به مردم و خواص گوشزد می‌کنند و هم‌اکنون این جنگ در جمهوری اسلامی ساری و جاری است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه تغییر تفکر و اندیشه هدف اصلی جنگ نرم تلقی می‌شود، تصریح کرد: دانشگاه، اساتید، تلویزیون و صدا و سیما نباید در این جبهه به دشمن کمک کنند و خود سربازی برای انحراف و فتنه شوند.
وی گفت: دشمن در حال حاضر با استفاده از ثروت و ابزارهای مختلف نسبت به دام انداختن جوانان بدون هیچ گونه خط قرمزی اقدام می‌کند.
آبنوش با تأکید بر اینکه مهم‌ترین ثمره 9 دی وحدت است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند با رصد کردن حوادث، رفع نقطه ضعف، شناسایی و تقویت نقاط قوت دشمن را از مرزهای فرهنگی کشور دور کنند.
وی اظهار کرد: مرتجعین، مقتدرین و فرصت‌طلبان جزء سه طیفی از جامعه هستند که حضور آنها همیشگی و دائمی است، لذا مقتدرین به عنوان واسطه از فرصت سوء استفاده کرده و درصدد برجسته کردن خود هستند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین با بیان اینکه اتحاد این سه دسته موجب فتنه می‌شود، افزود: مجموعه‌های اصولگرایی و آگاه اگر از تشتت خود را خارج کرده و متحد شوند آفت و خطر از نظام ریشه‌کن خواهد شد.
وی ابراز کرد: تشکیل قرارگاه فرهنگی میثم تمار و اجرای کار جمعی یک ضرورت تلقی می‌شد و اعضا باید با زیر پاگذاشتن امور مادی و همچنین حفظ وحدت نسبت به عملیاتی شدن سیاست‌های این مرکز اقدام کنند.
آبنوش با اشاره به انتخابات دور نهم مجلس و نقش جریان انحرافی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌توانند 3 میلیارد تومان اختلاس کنند به راحتی می‌توانند برای هر کاندیدای خود یک میلیارد تومان برای تبلیغات اختصاص دهند لذا در این عرصه حفظ وحدت و انسجام در بین اصولگرایان می‌تواند مانع از آسیب رسیدن به نظام شود.  
وی در پایان تأکید کرد: اگر در فضای انتخابات عقلانی وارد شد این عرصه به عنوان یک فرصت تلقی می‌شود در غیر این صورت تبدیل به تهدید خواهد شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول