اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

قیمت میوه‌های شب عید به هنگام توزیع اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به انجام اقدامات لازم برای تهیه میوه‌های مورد نیاز مردم در شب عید گفت: قیمت این میوه‌های به هنگام توزیع اعلام می‌شود.

قیمت میوه‌های شب عید به هنگام توزیع اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری در جمع خبرنگاران با اشاره به سپری شدن یک سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها با همت مسئولان و هماهنگی بین آنها بدون کوچکترین مشکلی در استان زنجان عملیاتی شده است.
وی افزود: بعد از گذشت مدتی از عملیاتی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها اجازه افزایش قیمت برخی از اقلام به میزان 10 درصد به استان داده شد، که بر روی برخی از اقلام هم اعمال شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزایش قیمت هر کالا را با انجام کار کارشناسی امکان‌پذیر دانست، افزود: اگر لازم بود قیمت کالایی بیش از 10 درصد افزایش یابد ابتدا به مرکز ابلاغ و سپس درباره آن تصمیم گیری می‌شود.
وی بر انجام بازرسی‌ها تا پایان سال توسط مجمع امور صنفی و سازمان تاکید کرد و گفت: تا پایان انتخابات هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت.
صدری با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ کالاها در حال بررسی است، تصریح کرد: اگر کار کارشناسی افزایش قیمت را تایید کند بعد از انتخابات، افزایش قیمت‌ها برای برخی از اقلام اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه موجودی کالاهای انبارها و سرخانه‌های استان هر دو هفته یک بار بررسی و اعلام می‌شود، گفت: هیچ نگرانی از بابت موجودی کالاهای انبارها در سطح استان زنجان وجود ندارد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پاسخ به سئوالی درباره برنامه‌ریزی برای میوه شب عید، با اشاره به امضای تفاهمنامه‌های لازم برای تهیه پرتقال و سیب درختی توسط مباشران سازمان افزود: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
وی درباره قیمت میوه‌های ذخیره شده برای شب عید گفت: قیمت میوه‌های شب عید به هنگام توزیع مشخص و اعلام می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول