اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی:

آذربایجان‌شرقی با 5 هزار تن میوه ذخیره شده به استقبال نوروز می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از ذخیره سازی بیش از 5 هزار تن میوه برای تنظیم بازار نوروز 91 خبر داد.

آذربایجان‌شرقی با 5 هزار تن میوه ذخیره شده به استقبال نوروز می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، تراب حسنی در نهمین کمیسیون نظارت استان اظهار داشت: سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی به منظور تنظیم بازار نوروز 91، پنج هزار تن مرکبات و انواع سیب و یک هزار و 500 تن گوشت مرغ  منجمد، ذخیره کرده است و از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تنظیم بازار این روزها انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در استان نیز گفت: همزمان با تبریز در سراسر استان نمایشگاه فروش بهاره با 20 درصد زیر قیمت بازار برگزار و در روزهای منتهی به پایان سال جشنواره فروش فرش دستبافت نیز با تخفیف ویژه همانند سال پیش، از 22 بهمن تا 22 اسفند در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.
حسنی ادامه داد: سال گذشته در جشنواره فروش فرش دستباف بیش از 3 هزار میلیارد تومان فروش فرش شده بود که آذربایجان‌شرقی حائز رتبه نخست در کشور شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روزهای ماه محرم نیز تصریح کرد: بیش از 3 هزار تن قند، شکر، برنج و روغن نباتی در بین هیئت‌های عزاداری توزیع شده است که 30درصد آن نیز در اربعین توزیع می‌شود.
طرح ایجاد اتحادیه صنفی آژانس‌های تاکسی تلفنی در شهرستان سراب مهم‌ترین مصوبه نهمین کمیسیون نظارت آذربایجان‌شرقی بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول