اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

نگذاشتیم چراغ ورزش سمنان خاموش شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: با وجود همه مشکلات و تنگناها، تا امروز نگذاشته‏ایم چراغ ورزش استان سمنان خاموش شود.

نگذاشتیم چراغ ورزش سمنان خاموش شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس رهی عصر امروز در نشستی با روسا، نواب رئیس بانوان، پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان سازمان‏های مردم‏نهاد شهرستان شاهرود که در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان و بازدید از طرح‏های در دست اجرا انجام شد، اظهار کرد: موانع و مشکلات زیادی در رسیدن به اهداف والای ورزشی در استان سمنان وجود دارد.
وی تصریح کرد: اما با حمایت مسئولان ذی‏ربط و تلاش همه‏جانبه مسئولان و دست‏اندرکاران این بخش، نگذاشتیم تا چراغ ورزش استان سمنان به علت وجود این مشکلات خاموش شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: با تلاش‏های شبانه‏روزی و حمایت همه‏جانبه مردم و مسئولان در اقصی نقاط استان سمنان، برای پیشرفت و توسعه ورزش این استان گام‏های خوبی برداشته شده است.
 
* لزوم پیگیری ساخت استادیوم 15 هزار نفری شاهرود

نماینده مردم شهرستان شاهرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست در سخنانی، از سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان ابراز خرسندی کرد.
کاظم جلالی گفت: شاهرود در رشته‏های ورزشی مختلف تاکنون خوش درخشیده است و حرف‏هایی برای گفتن دارد که باید شنیده شود و تلاش کرد تا جایگاه ورزش شهرستان شاهرود را همواره ارتقا دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان سمنان، مطالبه مردم شاهرود برای ساخت استادیوم 15 هزار نفری این شهرستان پیگیری و محقق شود.
همت هادیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضع ورزش استان سمنان و توفیقات آن در بخش‏های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و فضاها و اماکن ورزشی پرداخت .
در پایان این مراسم، از جمعی از خانواده‏های شهدا، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان سمنان با اهدای لوح یادبود و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول