اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بومهن:

بومهن از کمبود فضاهای ورزشی رنج می‏برد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بومهن ضمن اعلام کمبود فضاهای ورزشی در این شهر گفت: نسبت جمعیت بومهن با فضاهای ورزشی این شهر هم‏خوانی ندارد.

بومهن از کمبود فضاهای ورزشی رنج می‏برد
محمود قانبیلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر سرانه فضاهای ورزشی شهر بومهن با جمعیت آن هیچ تطابقی ندارد.
وی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن در خصوص مشارکت با مسئولان اداره‏کل ورزش و جوانان استان تهران و بخش مرکزی این شهرستان برای توسعه فضاهای ورزشی امیدوار است.
قانبیلی اضافه کرد: در صورت تحقق اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح‏های ساخت فضاهای ورزشی، شورای اسلامی بومهن آماده هرگونه همکاری با مسئولان است.
رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از برگزاری رقابت‏های دوچرخه‏سواری رشته تریال لیگ آزاد کشوری در این شهر ابراز رضایت کرد.
وی ادامه داد: وجود جوانان مستعد برای انجام انواع رشته‏های ورزشی از سویی و استقرار مناطقی کوهستانی در اطراف این خطه از بومهن منطقه‏ای مستعد به منظور توسعه ورزش دوچرخه‏سواری ساخته است.
قانبیلی اضافه کرد: امیدواریم تا با اجرای تمهیداتی مناسب، ورزش و ورزشکاران بومهنی در صحنه‏های ملی و بین‏المللی درخشان ظاهر شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: شهرداری و شورای اسلامی بومهن نیز تا حد توان از ورزشکاران این خطه حمایت خواهد کرد.
وی با اشاره به تناسب توسعه ورزش با کاهش بزهکاری خاطرنشان کرد: امروز نظریه ورود ورزش از یک سو و خروج مفاسد از سوی دیگر برای همگان امری اثبات شده شمرده می‏شود.
قانبیلی ادامه داد: ایجاد جذابیت در میادین ورزشی و گسیل اقشار جوان جامعه به آن، راه گسترش مفاسد اجتماعی و ناهنجاری‏های مختلف را مسدود خواهد کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول