اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دراگون‌ بوت استان اصفهان:

دراگون ‌بوت مخلوطی از ریتم و ورزش است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دراگون ‌بوت استان اصفهان گفت: در ورزش دراگون‌ بوت پارو زدن ورزشکاران و نواختن طبل وابستگی زیادی به یکدیگر دارند و بدون هماهنگی‌های لازم تمرکز پاروزنان از بین می‌رود.

دراگون ‌بوت مخلوطی از ریتم و ورزش است
محمد‌رضا سمیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اعضای تیم دراگون‌بوت استان اصفهان در حال حاضر با جدیت تمرینات بدن‌سازی خود را در باشگاه آب منطقه‌ای ادامه می‌دهند.
وی در مورد بودجه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون بودجه‌ای در اختیار کمیته دراگون ‌بوت استان اصفهان قرار نگرفته است.
مسئول کمیته دراگون‌ بوت استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی این کمیته بیان داشت: از هم‌اکنون خود را برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ اردیبهشت 1391 آماده کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه یکی از موارد پیش‌روی کمیته دراگون ‌بوت استان اصفهان رقابت‌های باشگاه‌های جهان در هونگ‌کونگ است، تاکید کرد: این مسابقات در مرداد‌ماه سال آینده اجرا می‌شود.
سمیعی اضافه کرد: در حال حاضر تیم دراگون‌بوت بانوان استان اصفهان از فعالیت قابل قبولی برخوردار است.
وی در مورد تیم آقایان دراگون ‌بوت استان اصفهان با اشاره به اینکه تیم 22 نفره دراگون‌بوت آقایان را به عنوان یک تیم کامل نیز فعال می‌کنیم، تاکید کرد: بنا بر پراکندگی ورزشکاران مرد دراگون‌بوت، این تیم تاکنون تشکیل نشده است.
مسئول کمیته دراگون ‌بوت استان اصفهان در این رشته ورزشی افزود: شخصی که طبالی این رشته را بر عهده دارد باید به کار خود مسلط باشد، در غیر این صورت هماهنگی‌های موجود بین پارو‌زنان دراگون‌بوت از بین می‌رود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول