اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان:

ورزش هندیجان در آتش بی‎پولی می‎سوزد

خبرگزاری فارس: سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان گفت: ورزش هندیجان در آتش بی‎پولی و کمبود بودجه می‌سوزد.

ورزش هندیجان در آتش بی‎پولی می‎سوزد
خلف عبادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان از جمله باشگاه‎هایی است که در رده‎های سنی مختلف رشته‎های فوتبال و فوتسال در سال گذشته به مسابقات سوپرلیگ استان خوزستان راه یافته و حضور خود را در این لیگ تثبیت کرده ‎است.
وی افزود: تیم نوجوانان خلیج‎فارس نیز که در مسابقات کشوری زیر 15 سال شرکت کرده‎است تاکنون توانسته دو بار به مقام قهرمانی دست یابد.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان با بیان اینکه بی‎توجهی به باشگاه‎های ورزشی باعث تعطیلی باشگاه‌ها و کناره‌‎گیری ورزشکاران آنها شده است، تصریح کرد: مشکل اصلی تیم نداشتن یک حامی مالی است که با توجه به عدم تزریق بودجه به این باشگاه، کمک‎های مالی به آن از طریق هواداران جمع‎آوری می‎شوند تا جایی که بازیکنان و مربیان تیم هزینه انجام بازی‎های مختلف را به طور شخصی فراهم می‎کنند.
عبادی با اشاره به بازی‎های سوپر لیگ استان گفت: به دلیل نبود بودجه کافی در زمان مسابقه با تیم پولاد دزفول، یک ساعت قبل از بازی به دزفول رسیدیم و توان سفر یک روز قبل از بازی را نداشتیم.
وی ادامه داد: همچنین این تیم به دلیل مشکلات متعددی که دارد در بازی با تیم شهید جهان‎نژادیان آبادان با ماشین‎های شخصی یا اجاره‎ای به آبادان سفر کرد.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان علاوه بر آن با اشاره به مشکلات تیم‎های جنوب، ساحل و شاهین که در مسابقات مختلف استانی حضور دارند اظهار داشت: در صورت عدم تخصیص بودجه‎ کافی از سوی مسئولان به این تیم‎ها شاهد خداحافظی ورزشکاران جوان و نوجوان با این رشته‎های ورزشی خواهیم بود.
عبادی درخصوص زیرساخت‎های زمین چمن هندیجان خاطرنشان کرد: درصورتی که مسئولان فکر اساسی برای احیای این زمین نکنند به زودی این زمین چمن از بین خواهد رفت.
وی در ادامه با اشاره به سالن چندمنظوره هندیجان تصریح کرد: سالن چندمنظوره تربیت‎بدنی هندیجان مدتی است برای ساخت یک استخر تخریب شده‎ اما متأسفانه بعد از گذشت یک‎سال از تخریب آن همچنان نیمه‎کاره رها شده ‎است.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان افزود: سالن‌های متعدد دیگری نیز در این شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی دارند و اجزای زیادی از آنها از جمله کف‎پوش و روشنایی و سقف نیاز به تعمیرات دارند.
عبادی اضافه کرد: اگر مسئولان ورزشی کشور و استان به ورزش شهرستان هندیجان توجهی نکنند در آینده شاهد تعطیلی تیم‌های ورزشی این شهر خواهیم بود.
وی در پایان با اشاره به بی‎توجهی روزافزون مسئولان گفت: مسئولان باید چاره‎اندیشی کرده و هزینه‎ها و اعتباراتی را در اختیار باشگاه‎های ورزشی قرار دهند تا شاهد ادامه افتخارات تیم‎های ورزشی هندیجان باشیم.
انتهای پیام/غ10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول