اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

تاسیسات آبرسانی حیات داوود افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: تاسیسات مجتمع آبرسانی حیات داوود شمالی با اعتبار10 میلیارد ریال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

تاسیسات آبرسانی حیات داوود افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد جعفری‌نسب صبح امروز در بازدید از تاسیسات مجتمع آبرسانی حیات داوود شمالی اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ 10 میلیارد و 55 میلیون ریال در حال احداث است که در زمان بهره‌برداری از این تاسیسات 22 روستای این شهرستان از نعمت آب سالم بهره مند می‌شوند.
جعفری‌نسب بیان کرد: تاسیسات حیات داوود شمالی یک‌ هزار و 87 خانوار با جمعیت 5 هزار و 105 نفر تحت پوشش دارد که از سال 1389 آغاز و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار گناوه گفت: این تاسیسات که منبع تامین آب آن خط انتقال کوثر است در حال حاضر 15 لیتر در ثانیه آب انتقال می‌دهد که پایان به 28 لیتر در ثانیه انتقال می‌دهد.
جعفری‌نسب تصریح کرد: این تاسیسات دارای یک مخزن 2 هزار متر مکعبی است که با ظرفیت 100 متر مکعب در ساعت پمپاژ می‌شود.
وی گفت: تاسیسات حیات داوود شمالی دارای یک واحد کلرزنی گازی، یک واحد پست برق و محوطه‌سازی به مساحت 9 هزار و 800  مترمربع است.
جعفری‌نسب گفت: شهرستان گناوه یکی از مهم‌ترین بندرهایی است که در ایام نوروز شاهد حضور میلیونی مسافران در آن ایام هستیم.
فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: امیدواریم که موانع موجود در جهت تسریع بیشتر در اتمام پروژه برطرف شوند تا به زودی شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.
وی همچنین به اختصاص 5.5 میلیارد ریال این پروژه که از تیر ماه 89 آغاز شده، اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی باید در تیر ماه امسال شاهد افتتاح آن می‌بودیم که با توجه به دلایل مذکور هنوز موفق به افتتاح این طرح نشده‌ایم.
 انتهای پیام/غ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول