اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفار مازندران خبر داد

اجرای 161 پروژه آبرسانی روستایی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از اجرای 161 پروژه آبرسانی روستایی طی سال جاری در سراسر استان خبر داد.

اجرای 161 پروژه آبرسانی روستایی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمد یحیی‌زاده بیان داشت: از مجموع 161 پروژه در دست اجرا 89 پروژه آبرسانی به صورت مجتمعی و 72 پروژه دیگر تک روستایی است.
وی مجموع اعتبارات مصوب برای این تعداد پروژه را 137 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 30 میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای آبرسانی به چهار پروژه در نظر گرفته شد که صددرصد از این اعتبار اختصاص یافت.
یحیی‌زاده ادامه داد: بقیه اعتبارات از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی است که تاکنون 60 درصد از آن اختصاص یافت.
معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به بهره‌برداری از 15 پروژه آبرسانی روستایی در سال آینده ابراز داشت: این پروژه‌ها با زیر پوشش قرار دادن 32 روستا و 4 هزار و 339 خانوار با جمعیتی بیش از 15 هزار و 621 نفر در صورت تخصیص صد درصد اعتبار مورد افتتاح  قرار می‌گیرد.
یحیی‌زاده تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سال جاری را حفر 18 حلقه چاه، بهسازی 25 دهنه چشمه، اجرای 162 کیلومتر خط انتقال و 239 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، مخازن زمینی و هوایی با 6 هزار و 440 متر مکعب گنجایش و 37 ایستگاه پمپاژ برشمرد و اذعان داشت: این تعهدات با اختصاص کل اعتبار به طور کامل اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول