اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرعامل شرکت آبفار مازندران صورت گرفت

معرفی شاخص‌ترین پروژه‌های آبرسانی روستایی مازندران در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: دو مجتمع آبرسانی روستایی اسلام‌آباد میاندرود و تلمادره ساری از مهم‌ترین پروژه‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سال 90 هستند.

معرفی شاخص‌ترین پروژه‌های آبرسانی روستایی مازندران در سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر بیان داشت: عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی اسلام آباد شهرستان میاندرود سال گذشته شروع شده و تاکنون برای این پروژه 2 هزار و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه در سال جاری را از محل اعتبارات استانی،400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، روستای اسلام آباد، محمدآباد، شهریارکنده، زیدعلیا، بیشه سر و پلنگ‌آزاد با جمعیتی بیش از 6 هزار و 900 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.
برزگر اظهار داشت: در صورت اختصاص اعتبار، این پروژه تا پایان سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران درباره مجتمع آبرسانی تلمادره گفت: این پروژه سال 87 شروع شده و تاکنون بیش از 13 هزار و 823 میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.
این مسئول اعتبار سال 90 مجتمع تلمادره را 20 هزار میلیون ریال از اعتبارات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه 10 روستای اروست، مالخواست، تلمادره، کوات، پشرت، اراء، ولویه علیا، ولویه سفلی، قلعه‌سر و کردمیر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.
برزگر در پایان اتمام عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی تلمادره را حداکثر تا پایان سال مالی 90 عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول