اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت دهه فجر

8 پروژه آبرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از هشت پروژه آبرسانی به روستاها در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

8 پروژه آبرسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود
قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این تعداد پروژه آبرسانی با هزینه کرد اعتباری افزون بر 29 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی افزود: پروژه‌های آبرسانی مجتمع گندمکار، مجتمع قنبر سینی، مجتمع سرخون، مجتمع کنرک، مجتمع میهه و روستاهای نیساق، نصیرآباد و چهراز هشت پروژه آبرسانی است که بهره‌برداری از آنها را در دهه فجر شاهد خواهیم بود.
خدابخشی با بیان اینکه با بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها 29 روستا در شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، بروجن و اردل از خدمات آبرسانی بهره‌مند خواهند شد، گفت: با اجرای این پروژه‌ها افزون بر 8 هزار و 138 نفر از جمعیت روستایی که در قالب یک هزار و 661 خانوار قرار دارند از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارماحل و بختیاری در تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در سال جهاد اقتصادی، افزود: احداث مخزن ذخیره، اجرای خط انتقال آب، اصلاح شبکه داخلی روستاها، وصل انشعاب آب خانگی، حفر و تجهیز چاه، فنس کشی، احداث ایستگاه پمپاژ، خرید انشعاب برق و احداث جاده دسترسی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای تکمیل پروژه‌های آبرسانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 75 هزار مشترک روستایی از خدمات آبرسانی این شرکت بهره‌مند هستند، گفت: این تعداد مشترک روستایی در بیش از 400 روستای این استان که قبوض آب بها برای آنها صادر می‌شود، از این شرکت خدمات آبرسانی دریافت می‌کنند.
خدابخشی در ادامه بر لزوم پوشش تأسیسات آب در فصل زمستان در این استان تأکید کرد و گفت: این شرکت با پخش پیام‌های هشداردهنده از طریق رسانه‎های جمعی و اطلاع‌رسانی به‌هنگام صدور قبوض آب بها هشدارهای لازم را در این ارتباط به مشترکان انتقال داده است.
وی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان و با توجه به احتمال ادامه روند سرما و یخبندان نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‎های روباز برای جلوگیری از یخ زدگی و خسارات احتمالی توسط مشترکان ضروری است.
مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده در فصل زمستان، افزود: با توجه به شب‌های سرد زمستان و احتمال وجود یخبندان، به‌منظور جلوگیری از یخ زدگی تاسیسات خصوصی آب منازل، مشترکان لازم است نکات ایمنی را مورد توجه و استفاده قرار دهند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول