اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان:

دولت نگاه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی سیستان‌وبلوچستان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به همت دولت در راستای طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی در سیستان و بلوچستان به ثمر رسیده است.

دولت نگاه ویژه‌ای به طرح‌های آبرسانی سیستان‌وبلوچستان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به همت دولت نهم و دهم در راستای طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی و با محوریت شرکت و آب و فاضلاب شهری در سیستان و بلوچستان به ثمر رسیده است.   
وی افزود: سیستان و بلوچستان همواره در بحران خشکسالی قرار داشته و تأمین آب شرب و کشاورزی همواره یکی از دغدغه‌های دولتمردان و مسئولان بوده است.
مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: اجرای خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان، آبرسانی به شهرهای بزرگ سیستان و آبرسانی به شهرهای کنارک و چابهار توسط آب شیرین کن از مهم‌ترین طرح‌های مهم دولت در این استان بوده است. 
کرمی‌نژاد تصریح کرد: آبرسانی به شهرهای بزمان، آبرسانی از دشت گوهر کوه به نوک آباد و نیز آبرسانی از چاه‌های «دوربن» خاش و راه‌اندازی کارخانه آب شیرین کن برای شیرین کردن آب چاه‌های شور شهر زاهدان از دلایل توجه ویژه دولت به این استان است. 
وی با اشاره به مصوبات دور سوم هیئت دولت نیز گفت: آبرسانی به 30 شهر و 2 هزار و 500 روستا از دریای عمان یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که به عنوان برگ زرینی در کارنامه خدمات دولت عدالت محور در اجرای طرح‌های آبرسانی به ثبت خواهد رسید.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول