اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأمین 1.4 میلیارد تومان اعتبار

پروژه بزرگ آبرسانی روستایی ریگان تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی در شهرستان ریگان و تأمین آب آشامیدنی 25 روستا به یک ‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

پروژه بزرگ آبرسانی روستایی ریگان تکمیل می‌شود
حسین زابلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان با بیان اینکه 45 روستای این شهرستان با تانکر آب‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: این تعداد روستا به دلیل نداشتن شبکه آب‌رسانی به صورت سیار آب‌رسانی می‌شوند.
وی افزود: آب‌رسانی در این 45 روستا به وسیله دو دستگاه تانکر انجام می‌شود، قرار است یک تانکر دیگر توسط شرکت آب و فاضلاب برای این امر محقق شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان در ارتباط با پروژه عظیم آبرسانی کهور‌ خشک افزود: در این پروژه چهار حلقه چاه حفر و خط انتقال آن 22 کیلومتر انجام شده و تاکنون 3 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.
زابلی‌زاده تصریح کرد: با اجرای این پروژه بیش از 25روستا از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند و برای تکمیل آن به یک‌ میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به پنج روستای پرجمعیت شهرستان ریگان 2.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که با این اعتبار روستاهای عباس‌آباد، رودشور، محمدآباد، چاه‌ملک عباس‌آباد چاه‌ملک و کهور‌ خشک از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول