اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان استانی به رونق دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌و‌بویراحمد کمک کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان این استان خواست تا برای رونق هر چه بیشتر این دانشگاه تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

مسئولان استانی به رونق دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌و‌بویراحمد کمک کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات آموزشی و فضای فیزیکی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان در همه نهادها و سازمان‌ها باید تمام توان خود را در راه پیشرفت جوانان به خصوص دانشجویان این استان قرار دهند.
 وی با اشاره به جایگاه آموزش در قانون اساسی افزود: در طول تاریخ عامل نزدیک شدن افکار انسان‌ها با یکدیگر، تحصیل علم و آگاهی بوده و حتی مدار پیشرفت بشریت بر اساس دانش او قرار گرفته و همچنین علت اصلی بازماندن کاروان پیشرفت و توسعه در بعضی از مناطق، بی‌توجهی به امر آموزش بوده است.
 یوسف‌وند بیان داشت: تمام مسئولان در نظام اسلامی باید رفع مشکلات جوانان و ارتقا وضعیت آنان را در دستور کار قرار دهند، هر چند در سایه نظام اسلامی و تلاش مسئولان وضعیت آموزشی و فضای فیزیکی قابل مقایسه با گذشته نیست.
یوسف‌وند تاکید کرد: باید به دنبال یافتن راه‌کاری برای برطرف کردن مشکلات این قشر باشیم و در این میان نباید شاهد سنگ‌اندازی‌ها باشیم.
وی از همه مسؤلان و مدیران ارشد استانی خواستار همکاری و تعامل با دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شد.
انتهای پیام/ن۳۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول