اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آخرین روز از ثبت‌نام برای رقابت بزرگ/46

استاد دانشگاه‌های برلین و فرانکفورت هم نامزد نمایندگی مجلس شد

خبرگزاری فارس: یکی از داوطلبان انتخابات آتی مجلس گفت در دانشگاه‌های برلین و فرانکفورت تحصیل و تدریس کرده و الان می‌خواهد نماینده شود.

استاد دانشگاه‌های برلین و فرانکفورت هم نامزد نمایندگی مجلس شد
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در فرمانداری تهران پایان یافت.

*حجت‌الاسلام عبدالله پورمظاهری جانباز بالای 70 درصدی است که امروز در فرمانداری تهران ثبت‌نام کرد؛ وی گفت در رایحه خوش خدمت بوده‌ام اما اکنون مستقلم، گرایشم اصولگرایی و به جبهه پایداری نزدیک است.

*فرشته محمدعلی خواهر مدیر سابق روابط عمومی ریاست‌جمهوری نیز امروز در فرمانداری تهران برای انتخابات آینده ثبت‌نام کرد؛ وی اظهار داشت: مستقلم اما گرایشم به جبهه ایستادگی و جبهه متحد اصولگرایان است و عضو حزب اسلامی ایران زمین هستم.

*مهرداد بذرپاش نیز دیگر داوطلب نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: امروز در دومین سالگرد یوم‌الله ۹ دی برای انتخابات آینده ثبت‌نام کردم.

*سید مرتضی موسوی، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی نیز دیگر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بود.

* همچنین صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران نیز با حضور در فرمانداری تهران از روند ثبت‌نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجس شورای اسلامی بازدید کرد.

*یکی دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس نیز گفت در دانشگاه‌های برلین و فرانکفورت تدریس می‌کرده و می‌خواهد نماینده شود.

* محسن نایبی فرماندار تهران نیز در پایان ثبت‌نام از داوطلبان گفت در حال حاضر 892 نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نام‌نویسی کرده‌اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول