اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برپایی نمایشگاه پژوهش در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه پژوهش در پیام‌نور این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه پژوهش در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
سیروس شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر کشور برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه بوده و قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.
وی افزود: فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.
شاکری بیان داشت: پژوهش از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به حساب می‌آید و در غیر این صورت دانش بشری دچار رکود و سکون خواهد شد و امور آموزشی پویایی و نشاط لازم را نخواهد داشت.
وی اذعان داشت: ایران با تبلیغ دین مبین اسلام راه‌گشای ملت‌های دربند و جامع بشری است و امروز بر ما بوده که بیش از هر زمان دیگر به مقوله تحقیق و پژوهش ارج نهاده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیم .
شاکری افزود: دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته پژوهش و فنآوری اقدام به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای تحقیقاتی اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه کرده است.
معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دانشگاه دارای 30 عضو هیئت علمی است که توانستند دستاوردهای تحقیقاتی سه ساله اخیر خود را که شامل بیش از 25 مقاله ISI و 20 مقاله علمی و پژوهشی و هشت مقاله ترویجی و 80 مقاله ارائه شده در همایش‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای به معرض نمایش گذاشتند.
شاکری گفت: این دانشگاه به رغم نو پا بودن سال گذشته توانست مقام دوم را در بین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی درجه دو کسب کند. 
معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه این استان به یقین استفاده از دستاوردهای پژوهشی مراکز آموزش عای بوده که مسئولان لازم است در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول