اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

آخرین روز ثبت‌نام برای رقابت بزرگ/44

نایبی: 892 نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار تهران گفت: تا کنون 892 نفر در وزارت کشور و فرمانداری تهران در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر ثبت نام قطعی کرده‌اند که از این میان 754 نفر آقا و 138 نفر خانم هستند.

نایبی: 892 نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر ثبت‌نام کردند
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در فرمانداری تهران، محسن نایبی فرماندار تهران در پایان آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالروز 9 دی ثبت نام از داوطلبان فرمانداری تهران پایان یافت.

فرماندار تهران با بیان اینکه آماری که در حال حاضر ارائه می‌شود قابل تغییر است تصریح کرد: 892 نفر ثبت نام قطعی در فرمانداری تهران و وزارت کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر دانستند که 754 نفر از آنها آقا و 138 نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: 3 نفر از داوطلبان مدرک تحصیلی دیپلم، 2 نفر فوق دیپلم 76 نفر لیسانس، 626 نفر کارشناسی ارشد، 169 نفر مدرک دکترای و 16 نفر نیز مدرک حوزوی داشته‌اند.

نایبی همچنین گفت: از میان این 892 نفر محدود سنی 30 تا 40 سال 330 نفر، 41 تا 50 سال 333 نفر، 51 تا 60 سال 182 نفر، 61 تا 70 سال 36 نفر، 71 تا 75 سال 11 نفر بوده است.

فرماندار تهران با بیان اینکه امروز 233 نفر در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر ثبت نام کرده‌اند گفت: از این میان 186 نفر آقا و 44 نفر خانم هستند که به علت حضور داوطلبان در ستاد ثبت نام وزارت کشور و فرمانداری تهران به محض ثبت نهایی تغییر می‌کند که به پروتال آمار داده خواهد شد و تا فردا آمار نهایی اعلام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 384 نفر در فرمانداری تهران در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر ثبت نام کرده‌اند که از این میان 329 نفر مرد و 55 نفر زن هستند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول