اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان تاکید کرد:

ارائه ارزان‌ترین آموزش دوره‌های تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: ارزان‌ترین آموزش دوره‌های تکمیلی در کشور توسط دانشگاه پیام‌نور ارائه می‌شود.

ارائه ارزان‌ترین آموزش دوره‌های تکمیلی در دانشگاه پیام‌نور
حمید تابلی روز گذشته در حاشیه جلسه رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس با رؤسای دانشگاه‌های کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به دانشگاه پیام‌نور استان در سفر ریاست جمهوری یک میلیارد اعتبار اختصاص داده شد، اما این بودجه ‌هنوز پرداخت نشده است.
وی با توجه به افتخارات و موفقیت‌های دانشگاه پیام‌نور گفت: ما در دهه‌  فجر 20 طرح را افتتاح می‌کنیم، ارزان‌ترین آموزش دوره‌های تکمیلی در کشور توسط دانشگاه پیام‌نور ارائه می‌شود.
تابلی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور کرمان نیز دارای موفقیت‌هایی است از جمله دانشگاه پیام‌نور زنگی‌آباد سال جاری 20 درصد قبولی ارشد را داشته است و در نمایشگاه هفته پژوهش، برترین پژوهشگر و برترین دانشجوی مخترع از بین دانشجویان پیام‌نور استان کرمان انتخاب شده است.
وی افزود: 30 واحد دانشگاه پیام‌نور در استان کرمان وجود دارد‌ که این تعداد دانشگاه پیام‌نور کرمان را به یکی بزرگ‌ترین دانشگاه‌های پیام‌نور کشور تبدیل کرده است، 40 هزار دانشجو در کل استان در دانشگاه پیام‌نور مشغول به تحصیل هستند و این تعداد 25 درصد از آموزش عالی کل استان را شامل می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان اذعان داشت: دانشگاه پیام‌نور کرمان دارای 60 مرکز، 24 واحد آموزشی و دارای چهار رشته کارشناسی ارشد زمین‌شناسی، ریاضی، ادبیات و شیمی است و در حال حاضر 160 هیئت علمی دارد و 40 نفر در حال جذب هستند، علاوه بر اینکه در استان کرمان 400 نفر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند.
وی با توجه به کمبود بودجه و پرداخت نشدن اعتبار تعیین شده دانشگاه پیام‌نور استان در سفر ریاست جمهوری گفت: کمبود امکانات مشکل اصلی دانشگاه پیام‌نور محسوب می‌شود‌ که نیازمند توجه مسئولان به این دانشگاه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول