اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور:

پیام‌نور میان دانشگاه‌های دنیا رنکینگ 2307 را در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور‌ گفت: این دانشگاه در بین همه دانشگاه‌های کشور رتبه 21 را کسب کرده و در بین دانشگاه‌های دنیا نیز این خانواده بزرگ علمی رنکینگ 2 هزار و 307 را در اختیار دارد.

پیام‌نور میان دانشگاه‌های دنیا رنکینگ 2307 را در اختیار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علیرضا اژدر ظهر امروز در آئین اختتامیه دومین المپیاد رباتیک دانشجویان پیام نور کشور در مجتمع نفت محمودآباد بیان داشت: از زمانی که وزارت علوم و تحقیقات تصمیم گرفته که معاونت دانشجویی و فرهنگی از هم منفک شود نخستین دانشگاهی که این امر را اجرا کرد، دانشگاه پیام نور بود که باعث تحولی در این دانشگاه بزرگ شد.
وی تصریح کرد: این دانشگاه حدود یک چهارم از کل دانشجویان کشور را در خود جای داده است و در این المپیاد نیز حدود 60 درصد دانشجویان شرکت‌کننده از مجموعه پیام نور بودند.
اژدر با اعلام اینکه مهم‌ترین هدف این دانشگاه عدالت‌محوری است، گفت: بردن علم به تمام نقاط کشور و برخورداری مردم و جوانان نقاط دوردستی که کسی فکر نمی‌کرد در آنجا مرکز علمی ایجاد شود از گام‌های بلند این واحد دانشگاهی بوده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور‌ در محمودآباد تصریح کرد: این دانشگاه در بین همه دانشگاه‌های کشور رتبه 21 را کسب کرده و در بین دانشگاه‌های دنیا نیز این خانواده بزرگ علمی رنکینگ 2 هزار و 307 را در اختیار دارد.
وی با اشاره به رضایت 75 درصدی شرکت‌کنندگان در این المپیاد به میزبانی مازندران اذعان داشت: باید با شرکت دانشجویان در المپیادهای علمی استعدادهای ناشناخته شناسایی شده و زمینه‌های لازم برای پیشرفت آنها را فراهم کنیم.
اژدر تلاش برای رسیدن به خودکفایی علمی، خودباوری ملی و تحقق شعار «ما می‌توانیم» را در سرلوحه کار دانشجویان پیام نوری دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان مستعد و ساعی از افتخارات دانشگاه پیام نور هستند که باید بیش از گذشته به آنها توجه داشته باشیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول