اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

پژوهشگران برتر پیام‌نور مرکز سنندج تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته پژوهش و با حضور مسئولان استانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از 42 پزوهشگر برتر پیام نور مرکز سنندج تجلیل به عمل آمد.

پژوهشگران برتر پیام‌نور مرکز سنندج تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه، اظهار داشت: فعالیت‌های پژوهشی به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر پیکره دانشگاه پیام نور سیر صعودی خود را دنبال می‌کند و هر ساله شاهد ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی پژوهش‌ها و افزایش اعتبارات این بخش در مراکز پیام نور هستیم.
شهریار سعیدیان افزود: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای توسعه پایدار در هر جامعه بدون در نظر گرفتن پژوهش و فعالیت‌های تحقیقاتی میسر نخواهد بود و پیام نور مرکز سنندج با بهره‌مندی از اساتید و دانشجویان تلاشگر خویش این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هسته‌ پژوهشی در پیام نور مرکز سنندج تشکیل شده و به صورت متناوب جلسات تخصصی خود را برگزار می‌کند و با رویکرد جدید دانشگاه پیام نور برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و جبران فاصله در رشته‌های فنی و علوم پایه شاهد گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های پژوهشگران در این راستا خواهیم بود.
در ادامه این مراسم نیز معاون آموزشی دانشگاه پیام‌ نور استان کردستان اظهار داشت: به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی شاهد تحولات شگرفی در حوزه‌های مختلف در استان بودیم که این مهم در حوزه آموزش عالی بسیار گسترده است و هم‌اکنون دانشگاه پیام‌نور استان با 10 مرکز و واحد دانشگاهی تمامی روستاهای محروم و مناطق صفر مرزی استان را پوشش داده و بیش از 22 هزار نفر از جوانان استان در 86 رشته گرایش مشغول به کسب علم و فناوری در این دانشگاه هستند.
اسکندر مرادی افزود: یکی از ملاک‌‌های مهم توسعه‌ یافتگی کشورها در تمام دنیا صرف هزینه در راستای تولید علم و گسترش فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی است.
وی افزود: در همین راستا نیز دانشگاه پیام نور به دلیل شیوه‌های نوین آموزشی به کارگرفته شده برای همه رشته‌های تحصیلی از جایگاه ویژه برای گسترش فعالیت‌های پژوهشی برخوردار است که مؤید این مطلب تشکیل هسته‌های پژوهشی در همه مراکز و واحدهای 10گانه پیام نور استان و رشد قابل مشاهده تحقیقات و طرح‌های پژوهشی در چندسال اخیر است.
در پایان این مراسم نیز از شش استاد پژوهشگر، 13 پژوهشگر نمونه، شش دانشجوی پژوهشگر، 16 نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی و پژوهشی و یک کارمند پژوهشگر مرکز سنندج تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول