اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد:

صدور جواز تأسیس 5 طرح بسته‌بندی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی کردستان از صدور جواز تأسیس پنج طرح درجه‌بندی و بسته‌بندی در آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

صدور جواز تأسیس 5 طرح بسته‌بندی در کردستان
بهنام پاک‌ضمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این طرح‌ها در آبان ماه سال جاری صورت گرفته است که با سرمایه ثابت 60 میلیارد و 461 میلیون ریال و با اشتغالزایی 66 نفر اجرایی می‌شود.
وی افزود: صدور جواز تأسیس سه طرح از این طرح‌ها در زمینه درجه‌بندی و بسته‌بندی سیب‌زمینی در روستای گنجی و جاده سراب از توابع بخش مرکزی شهرستان قروه است.
مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان داشت: جواز تأسیس طرح کشتارگاه صنعتی طیور در روستای گزنه از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج نیز صادر شده است.
پاک‌ضمیر اضافه کرد: طرح کشتارگاه صنعتی طیور با سرمایه ثابت 25 میلیارد ریال و اشتغالزایی 47 نفر در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
وی عنوان کرد: صدور جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری طرح تولید خیارشور به نام شرکت شیرین ترش آبیدر کردستان نیز انجام شده است.
مدیر صنایع جهاد کشاورزی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: طرح تولید خیارشور شهرک صنعتی شماره یک شهرستان سنندج نیز از دیگر طرح‌های مدیریت صنایع سازمان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول