اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت؛

صدور 330 جواز اشتغال خانگی در بخش کشاورزی هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 330 جواز اشتغال خانگی با 380 اشتغال و حدود 10 میلیارد ریال تسهیلات صادر شده است.

صدور 330 جواز اشتغال خانگی در بخش کشاورزی هرمزگان
 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علینقی صالحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش مشاغل خانگی، سازمان جهاد کشاورزی استان در 74 رشته فعالیت و در حوزه‌های تولیدات دامی، فعالیت‌های شیلاتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فعالیت‌های امور عشایر، تولیدات گیاهی و غیره اقدام به صدور مجوز خانگی کرده است.
وی افزود: در سال‌جاری هرمزگان 50 هزار نفر تعهد ایجاد اشتغال دارد که از این میزان 5 هزار نفر یعنی 10 درصد، سهم ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: از این میزان تعهد اشتغال بخش کشاورزی، بیشترین میزان جذب مربوط به بندرعباس و میناب بوده است.
صالحی بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش سامانه رصد، 3هزار و 915 نفر اشتغال در فعالیت‌های بخش کشاورزی ثبت شده است که در شش ماهه نخست نزدیک به 80 درصد تحقق یافته است.
وی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بعد از مسکن مهر مسکن و شهرسازی، بیشترین سهم تعهد اشتغال را دارد.
 صالحی ادامه داد: بر اساس آخرین جمع‌بندی که از اوایل شهریور ماه از فعالیت مشاغل ثبت شده وجود دارد بخش دام و طیور، آب و خاک، باغبانی، زراعت و صنایع تبدیلی بیشترین زمینه‌های اشتغال را ایجاد کرده‌اند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با اجرایی شدن تسهیلات اخیر هدفمندی یارانه ها، تسهیلات پرداخت شده قبلی، ابلاغ اعتبارات عمرانی ملی و استانی و همچنین بهره‌گیری از تسهیلات اشتغال خانگی که با 2.4 میلیارد تومان منابع و یک‌هزار و 700 نفر شغل در دستور کار قرار دارد، تحقق مانده تعهد اشتغال سازمان در افق سه ماهه آینده  قابل دسترسی است.
وی یادآور شد: در بخش مشاغل خانگی، سازمان جهاد کشاورزی در 74 رشته فعالیت دارد و در حوزه‌های تولیدات دامی، فعالیت‌های شیلاتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فعالیت‌های امور عشایر، تولیدات گیاهی و غیره اقدام به صدور مجوز خانگی کرده است.
صالحی افزود: تاکنون 330 جواز از اشتغال خانگی با 380 اشتغال و حدود 10 میلیارد ریال تسهیلات صادر شده و همچنین بیش از 200 پرونده نیز در دست بررسی است.
وی اضافه کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در بخش مشاغل خانگی می‌توانند به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کاریابی‌های محل زندگی مراجعه کنند.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول