اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

صدور 291 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی‌ کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی‌ آذربایجان ‌شرقی گفت: 291 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی با ظرفیت بالغ بر یک میلیون و 500 هزار تن در سال توسط سازمان صادر شده است.

صدور 291 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی‌ کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، مسعود محمدیان با اشاره به اینکه طی 12 ماه سال 1389، 214 فقره با سرمایه‌گذاری ثابت 1488میلیارد و 973 میلیون ربال با ظرفیت سالانه یک میلیون و 146 هزارو 816 تن جواز تاسیس صادرشده است، گفت: طی سه ماه اول سال‌جاری نیز، 77 فقره با سرمایه‌گذاری ثابت 641 میلیارد و 879 میلیون ریال جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با نظارت مدیریت صنایع کشاورزی سازمان در شهرستان‌های استان صادر شده است.
وی با اعلام این مطلب همچنین افزود: طی این مدت 37 پروانه بهره‌برداری به ارزش ریالی سرمایه‌گذاری ثابت 137 میلیارد و 376 میلیون ریال و با ظرفیت فرآوری 100 هزار و 84 تن در سال در شهرستان‌های استان توسط سازمان صادر شده است. 
محمدیان با اشاره به ایجاد اشتغال دائم برای 4 هزار و 939 نفر در سراسر استان گفت: این امر در راستای ایجاد زیرساخت‌های مطمئن تولید برای ورود به عرصه‌های بزرگ اقتصادی و ورود به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی با تقویت بخش خصوصی بیش از پیش تداوم خواهد یافت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین افزود: سعی بر این است با ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولید بیش از نیاز بازار بر محصول با هدایت به بخش فرآوری به صورت کیفی‌تر و ارزش افزوده‌تر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی روند توسعه پایدار را تسریع کند.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول