اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی خبر داد

راهیابی دو نمایش از اراک به جشنواره بصیرت

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از راهیابی دو نمایش از اراک به جشنواره بصیرت خبر داد.

راهیابی دو نمایش از اراک به جشنواره بصیرت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، سینا دلشادی اظهار داشت: نمایش‌های "حر ابن یزید ریاحی" و "خورشید پا به ماه است"، از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی به نخستین جشنواره تجلی بصیرت راه یافتند.
وی تصریح کرد: به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مرکزی نمایش "حر ابن یزید ریاحی" به نویسندگی محمود عزیزی و کارگردانی سینا دلشادی و نمایش "خورشید پا به ماه است" نوشته و کار خداداد خدام، پس از اجرای عموم در شهر اراک به جشنواره تجلی بصیرت راه یافتند.
به گفته وی این جشنواره به همت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: هنرمندان سمیه ملی بختیاری، خاطره مسلمی، آزاده خنجری، زهرا بزارشی، محمد صمدیان، مرتضی اسماعیلی، حسین احمدی، محمد مصباح‌زاده، حسین جهانگیری، مهدی یامی، حسین غلامی، کریم مقدسی و ... در این نمایش‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دلشادی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در فراهان خبر داد و خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز حماسه 9دی به همت حوزه هنری استان مرکزی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان بیعت با رهبری در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان برگزار شد.
وی افزود: در این نمایشگاه که از روز گذشته برپا شده تعداد 30 اثر پوستر نقاشی و عکس با موضوع بیعت با امام و رهبری و حماسه 9 دی به معرض نمایش گذاشته شد.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی همچنین گفت: به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان مرکزی سرود انتظار تولید و ضبط شد.
دلشادی ادامه داد: این سرود که توسط  استاد غلامرضا خوش آواز تولید و توسط گروه کر اجرا شده با موضوع انتظار و حضرت صاحب الزمان(عج) است که برای اجرا در برنامه‌های متنوع هنری فرهنگی و همچنین برای شرکت در جشنواره‌ها آماده شد.
انتهای پیام/و۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول