اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت حوزه هنری البرز از تولید فیلم‌های کوتاه

خبرگزاری فارس: کارشناس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز از حمایت تولید فیلم‌های کوتاه توسط حوزه هنری این استان خبر داد.

حمایت حوزه هنری البرز از تولید فیلم‌های کوتاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، علی کوچکی ‌اظهار داشت: حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه با موضوع‌های اخلاقی در اولویت تولیدات این حوزه قرار گرفته است.
وی افزود: حوزه هنری استان البرز طرح و فیلمنامه‌های کوتاه با اولویت موضوع‌های اخلاقی را برای حضور در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 انجام می‌دهد.
این مسئول اظهار داشت: حمایت از تولید فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با هدف کشف و شکوفاسازی استعداد فیلمسازان جوان و ارتقای سطح تولیدات این فیلمسازان است.
کوچکی با بیان نحوه ارایه فیلمنامه‌ها گفت: فیلمنامه‌نویسان و علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را به صورت تایپ شده تا پایان آذرماه به دفتر هنرهای تصویری ارائه کنند تا پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسی، فیلمنامه‌های برتر در ردیف تولید قرار گیرند.
کارشناس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری البرز ادامه داد: منطبق بودن موضوع طرح‌ها با محور اصلی هشتمین جشنواره فیلم 100، یعنی مباحث اخلاقی در بررسی‌های کارشناسی از اولویت برخوردارند.
علاقه‌مندان برای ارایه آثار خود می‌توانند به دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری البرز واقع در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد4، شماره 82 به صورت حضوری مراجعه و یا فیلمنامه‌های خود را به آدرس فوق پست کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول