اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی خبر داد

برپایی نمایشگاه مجازی 9 دی در سایت حوزه هنری استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز حماسه 9 دی، به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی نمایشگاه عکس با عنوان بیعت با رهبری در وب‌سایت حوزه هنری استان مرکزی قرار گرفت.

برپایی نمایشگاه مجازی 9 دی در سایت حوزه هنری استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی،‌ سینا دلشادی گفت: این نمایشگاه شامل 50 قطعه عکس از آثار هنرمندان استان مرکزی است که در راهپیمایی‌های 22 بهمن، 9 دی و روز جهانی قدس تهیه شده و در این وب‌سایت درج شده است.
وی همچنین از برگزاری نشست پژوهشی هنر اسلامی با حضور اسماعیل بنی‌اردلان خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که به همت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان مرکزی دایر شد، استاد بنی‌اردلان پیرامون هنر اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
دلشادی همچنین از ارسال آثار هنرمندان بخش فیلم، عکس، ادبیات و نمایش استان به جشنواره هنری ایران 1404خبر داد و افزود: ردپای آب، سیمرغ، کوچه‌های انتظار و اینجا پایان جاده نیست از آثار ارسالی به این جشنواره در بخش فیلم است.
وی تصریح کرد: در بخش نمایش نیز تولد با موضوع بیداری اسلامی و به کارگردانی محمود سرآبادانی و شناسنامه با محوریت هویت انسان معاصر و کارگردانی سینا دلشادی به جشنواره ارسال شده است.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی  14 قطعه عکس و شش اثر داستانی و شعر را از دیگر آثار ارسالی به جشنواره 1404 اعلام کرد.
به گفته وی جشنواره هنری ایران 1404 به منظور تبیین و تفسیر هنرمندان از سند 20 ساله چشم‌ انداز نظام جمهوری اسلامی ایران، در هشت رشته سینما، نمایش، هنرهای تجسمی، طنز، انیمیشن، معماری، موسیقی و ادبیات از 8 تا 10 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول