اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کشور در گفت و گو با فارس:

آرشیو حوزه هنری مواد اولیه سینمای کودک را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کشور گفت: در آرشیو حوزه هنری نیز فیلم‌هایی برای کودکان موجود است که با آنها می‌توان مواد اولیه سینمای کودک را تأمین کرد.

آرشیو حوزه هنری مواد اولیه سینمای کودک را تامین می‌کند
محسن مومنی شریف در حاشیه سفر خود به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان حاشیه سفر اظهار داشت: انتظارم از حوزه هنری استان اصفهان با مشاهده فعالیت‌های آنها درست و صحیح بود.
وی ادامه داد: حوزه هنری استان اصفهان پس از مرکز رتبه نخست کشوری را بین دیگر مراکز دارد.
رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به اینکه حوزه هنری استان اصفهان مطرح‌ترین حوزه هنری در کشور است، تاکید کرد: به دلیل اینکه هنرمندان اصفهانی پشتیبان حوزه هنری هستند و به عنوان مطرح‌ترین مرکز از لحاظ نیرو، امکانات و فعالیت‌ها شناخته شده است.
وی اضافه کرد: درخواست تمامی هنرمندان کشور و اصفهانی این بوده که کارها در سطح ماندگار و عظیم انجام شود که این هم نکته قابل توجه و درستی است.
مومنی شریف با اشاره به افتتاح سینمای کودک در اصفهان گفت: در سال‌های گذشته در تهران سینمای کودک وجود داشت اما اکنون فعال نیست و این اقدام حوزه هنری اصفهان قابل تقدیر است.
وی در ادامه این مطلب بیان داشت: با این نگاه جدید به حوزه کودک و نوجوان برای هر گروه سنی می‌توان در سینمای کودک علاوه بر اکران فیلم نمایش هم داشته باشیم.
رئیس حوزه هنری کشور تولیدات کودک را از مواد اولیه یک سینمای کودک دانست و اضافه کرد: با بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان حدود 16 فیلم برای اکران در سینمای کودک در دست داریم.
وی افزود: علاوه بر آن در آرشیو حوزه هنری نیز فیلم‌هایی برای کودکان موجود است که با آنها می‌توان مواد اولیه سینمای کودک را تأمین کرد.
مومنی شریف تاکید کرد: استان اصفهان این توانایی را دارد تا از سنت‌های هنری ما در برابر فرهنگ و تمدن غرب دفاع کند و هنر ایرانی را مورد توجه قرار دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول