اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:

انتقاد از میزان اعتبارات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از اعتبارات این حوزه برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: اعتبارات فرهنگی برخی دستگاه‌های غیر فرهنگی بیش از حوزه هنری است.

انتقاد از میزان اعتبارات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به ناکافی بودن اعتبارات فرهنگی حوزه هنری اظهار داشت: رشد اعتبارات فرهنگی در سال‌های گذشته بسیار خوب بوده اما نیازها، مطالبات و انتظارات در حوزه فرهنگی بسیار زیاد است.
وی افزود: هم اکنون برخی دستگاه‌های غیرفرهنگی اعتبارات فرهنگی بیشتری نسبت به دستگاه‌های فرهنگی دارند و این دستگاه‌ها به دلیل نداشتن نگاه کارشناسی، فعالیت‌های فرهنگی آنان بازخورد فرهنگی ندارد.
وی همچنین بر لزوم پرداختن به مفاخر و قهرمانان ملی این استان تاکید کرد و گفت: این استان در گذشته مفاخر بزرگی داشته که به دلیل نبود شرایط، گمنام مانده‌اند.
پارسیان‌نژاد با اشاره به وجود استعدادهای بی‌شمار فرهنگی و هنری در استان، تصریح کرد: هنرمندان این استان به برکت انقلاب اسلامی فرصت یافتند تا خود را به جامعه هنری کشور معرفی کنند و در سال‌های اخیر شاهد درخشش هنرمندان استان هستیم.
این مسئول همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه باورهای دینی جامعه گفت: دشمن با ابزار هنر به جنگ ارزش‌ها آمده و ما نیز باید از این ابزار برای مقابله استفاده کنیم.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هنگامه کنونی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به آثار فاخر هنری نیاز داریم، تصریح کرد: تولید آثار هنری فاخر و تربیت هنرمند متعهد یکی از سیاست‌های اصلی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
پارسیان‌نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا برگزاری جشنواره ادبی انتظار به صورت منطقه‌ای، تولید سه کتاب شعر، تولید فیلم مستند شهید طیب، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری، برگزاری شب‌های خاطره و برگزاری مسابقات عکس شب‌های احیا و نماز عید فطر برخی از برنامه‌های حوزه هنری در شش ماه اول سال‌ جاری بوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول