اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره‌های بین‌المللی؛

کاریکاتوریست‌های حوزه هنری خراسان رضوی حائز رتبه برتر شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: کاریکاتوریست‌های حوزه هنری خراسان رضوی موفق به کسب عناوین برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شدند.

کاریکاتوریست‌های حوزه هنری خراسان رضوی حائز رتبه برتر شدند
ابراهیم زره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: علیرضا پاکدل، عضو دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی موفق به دریافت لوح افتخار از جشنواره کاریکاتور کشور آرژانتین شد.
وی افزود: در این جشنواره که به صورت سالانه برگزار می‌شود، 300 هنرمند شرکت داشتند، که این جشنواره با موضوع طنز و هجو اجتماعی برگزار شد.
معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان رضوی بیان کرد: در ادامه این برنامه حسین وقاری دیگر کاریکاتوریست حوزه هنری خراسان رضوی لوح تقدیر ششمین فستیوال بین‌المللی "دن‌کیشوت" که در کشور ترکیه برگزار شد را به دست آورد که این جشنواره با موضوع "پنجاه سال با همدیگر" برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: محمد آرزو نیز لوح تقدیر دومین جشنواره بین‌المللی چین را به دست آورد، همچنین آرزو چندی قبل مقام دوم نخستین جشنواره سراسری بسیج را از آن خود کرد.
زره‌ساز ادامه داد: محسن اسدی مسئول دفتر کاریکاتور حوزه هنری خراسان رضوی جایزه ویژه دومین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع "تحریم اقتصادی" که در حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد را به دست آورد و همچنین در جشنواره سراسری کاریکاتور تحریم اقتصادی 151 هنرمند کاریکاتوریست با 406 اثر از 23 استان و 36 شهر شرکت داشتند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول