اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه؛

نمایش باغ آتش از لرستان در حوزه هنری کشور اجرا شد

خبرگزاری فارس: نمایش باغ آتش از تولیدات حوزه هنری لرستان به عنوان یکی از آثار برتر هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری کشور به روی صحنه رفت.

نمایش باغ آتش از لرستان در حوزه هنری کشور اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از حوزه هنری لرستان، نمایش باغ آتش نوشته امین ابراهیمی از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری لرستان به کارگردانی احسان ملکی در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرای خود را آغاز کرد.
این اثر نمایشی در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر ماه نیز به صحنه رفت و توانست جایزه اول طراحی صحنه، جایزه سوم نمایشنامه نویسی و جایزه سوم بازیگری مرد را کسب کند.
نمایش باغ آتش روایت مرد و زنی ا‌ست که به زیارت کربلا به کشور عراق عزیمت می‌کنند، اما در یک عملیات انتحاری در کربلا مدارک خود را از دست می‌دهند و به خرابه پناه می‌برند.
امین ابراهیمی، زینب قمری و روح الله امامی بازیگران این اثر نمایشی هستند.
مجلس نامه طوبی نوشته اصغر خلیلی و کارگردانی احسان ملکی عنوان دیگر اثر نمایشی تولید واحد نمایش استان لرستان بود که سال گذشته در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه رفت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول