اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

دومین همایش معماری حوزه هنری بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر از برگزاری دومین همایش معماری حوزه هنری بوشهر خبر داد.

دومین همایش معماری حوزه هنری بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین سیدزاده چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت واحد معماری حوزه هنری استان بوشهر دومین همایش معماری با حضور اساتید، هنرمندان و علاقمندان این رشته در بخش‌های  مختلف برگزار می‌شود.
وی افزود: دومین همایش معماری سوم تا پنجم دی ماه در سالن سینما بهمن بوشهر با موضوعات مختلف و بخش‌های عکاسی معماری، ‌اسکیس در تاریخ و ماکت سازی برگزار و هر روز به یک موضوع پرداخته می‌شود.
رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: با وجود هنرمندانی قابل در عرصه فعالیت‌های معماری در بوشهر و سایر نقاط کشور، پیش‌بینی می‌کنیم این همایش باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
سیدزاده از انتشار فراخوان جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود خبر داد و گفت: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر به منظور تاکید بر تولید آثار فاخر بر اساس طرح و اندیشه‌های بدیع و کشف و پرورش استعدادهای هنر نمایشی، یازدهمین جشنواره استانی تئاتر کارگاهی و پنجمین جشنواره اتود را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: بنابراین از تمام علاقمندان دعوت می‌شود طرح‌های نمایشی خود را به همراه فرم تقاضای شرکت در جشنواره به واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر واقع در خیابان رئیسعلی دلواری ارسال و یا با شماره تلفن‌های 2524083 و 2529051 تماس بگیرند.
رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به اتمام تدوین فیلم مستند فیلم صید ترال در حوزه هنری بوشهر، اضافه کرد: تدوین فیلم مستند صید ترال به کارگردانی اسماعیل شاهپیری در واحد فیلم حوزه هنری بوشهر به پایان رسید.
سیدزاده گفت: این فیلم مستند نگاهی دارد به صید میگو در بوشهر و کار کردن ملوانان و صیادان روی دریا را به تصویر می‌کشد.
وی بیان داشت: نویسندگی و کارگردانی این فیلم مستند به عهده هنرمند توانا اسماعیل شاهپری است و دیگر عوامل این فیلم نیز علیرضا جهدکار و یاسین جمالی هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول