اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آواز محمد معتمدی صورت گرفت؛

انتشار آلبوم موسیقی «سودا» در حوزه هنری قزوین

خبرگزاری فارس: آلبوم موسیقی «سودا» با آواز محمد معتمدی در حوزه هنری قزوین در آستانه انتشار قرار گرفت.

انتشار آلبوم موسیقی «سودا» در حوزه هنری قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، آلبوم موسیقی «سودا» با آواز محمد معتمدی، آهنگسازی و نوازندگی مهدی تیموری در واحد موسیقی حوزه هنری قزوین در آستانه انتشار قرار گرفت. 
آلبوم «سودا» از شش قطعه شامل چهار تصنیف و دو قطعه بی‌کلام تشکیل شده است، تصانیف این مجموعه بر روی اشعاری از سعید شیرازی، حسین منزوی، فریدون مشیری و هوشنگ ابتهاج ساخته و تنظیم شده است، قطعات این مجموعه نیز از دستگاه همایون آغاز و با دستگاه شور، آواز دشتی، آواز شوشتری، آواز اصفهان و دستگاه نوا ادامه یافته است.
مجموعه سودا با بهره‌گیری از فضا و حجم موسیقی ایران به گونه‌ای است که طیف‌های گسترده مخاطب را دربر گیرد.
محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی تاکنون علاوه بر انتشار چندمین آلبوم، اجرای کنسرت بداهه خوانی در تئاتر شهریار پاریس، کنسرت در کاخ تاریخی ورسای فرانسه، کنسرت در کنسرواتوار موسیقی رم ایتالیا، شرکت در فستیوال جهانی صوفی موزیک در کراچی پاکستان، شرکت در فستیوال بین‌المللی مقام در کشور آذربایجان و کنسرت در مقر اصلی یونسکو در پاریس را در کارنامه خود دارد.
همچنین به گزارش روابط عمومی حوزه هنری قزوین نهمین نشست کارگاه عکس حوزه هنری قزوین با موضوع بررسی آثار کارتیه برسون در حوزه هنری قزوین در تالار حافظ این مرکز برگزار شد.
این جلسه با حضور اعضای کارگاه تشکیل و آثار "کارتیه برسون"  به صورت اسلاید پخش و سبک و شیوه برسون در عکاسی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
برسون عکاس فرانسوی است که در ابداع عکاسی خبری و عکاسی لحظه‌ای و خیابانی نقش مهمی داشت و طی سفرهایی که به اقصی نقاط دنیا و ثبت «لحظه قطعی» داشت، توانست با شیوه‌ای بی‌بدیل، نگاهی دقیق و بیان ادبی‌اش به عنوان یک عکاس فوتوژورنالیست در میان عکاسان خبری زمانه خود مطرح شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول