اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولی امر مسلمین:

سنگ بنای همه مصیبت‌ها بی‌بصیرتی خواص است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولی امر مسلمین سنگ بنای همه کربلاها و مصیبت‌ها را بی‌بصیرتی و نادانی خواص عنوان کرد.

سنگ بنای همه مصیبت‌ها بی‌بصیرتی خواص است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: همه دولت‌های کفر به صورت متحد، در فتنه 88 برای ساقط کردن نظام به صحنه آمده بودند.
سردار جباری افزود: فتنه‌های 76، 77 و 88 همچنان بر روی میز دشمنان اسلام و انقلاب است و به هر نحو ممکن و با تهدید و تطمیع، افراد جاهل و نادان را به منظور پیشبرد اهداف شوم و پلید جذب خود می‌کنند.
وی اضافه کرد:  هدف اصلی فتنه گران، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه است که افرادی که به ولایت فقیه حمله می‌کنند، هیچ اعتقادی به پیامبر، حضرت علی (ع) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ندارند.
فرمانده سپاه ولی امر مسلمین عشق به ولی فقیه را عشق به حضرت ولی عصر (عج) دانست و گفت: هر کسی غیر از ولایت فقیه چیز دیگری را انتخاب کند، به گمراهی رفته است.
سردار جباری افزود: پیامبر اسلام برای اینکه جامعه در مسیر امامت باقی بماند، همواره در فکر استقرار رهبری جامع، بودند و همیشه به دفاع از ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) تأکید می‌کردند.
وی اضافه کرد: زیاده خواهی و انزوای ولایت، ترور و شهادت رهبران ولایی، جو سازی و هجوم تبلیغاتی علیه آرمان‌ها، شهادت طلبی‌ها و ایثار و فداکاری‌ها و نفوذ در جایگاه رهبری از جمله اقداماتی بودند که به محض رحلت پیامبر (ص) توسط فتنه گران انجام شد.
سردار جباری افزود: همچنان که برخی از افراد خطاکار که به جرم خود اعتراف کردند و به آغوش نظام بازگشتند، در رحمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همیشه باز است.
فرمانده سپاه ولی امر مسلمین سنگ بنای همه کربلاها و مصیبت‌ها را بی‌بصیرتی و نادانی خواص عنوان کرد و گفت: بی‌بصیرتی، نادانی، سکوت، خیانت و سازش خواص، باعث شد که فتنه گران جرأت جسارت به امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) را به خود دهند.
وی تأکید کرد: ولایت فقیه ریسمان محکمی است که باید به آن چنگ بزنیم و هرگز از آن غفلت نکنیم.
فرمانده سپاه ولی امر مسلمین اضافه کرد: ولایت فقیه است که روح شجاعت و استقامت را به جامعه می‌بخشد.
سردار جباری در ادامه به فتنه گران و سران فتنه اشاره کرد و گفت: اگر این افراد بر سر کار می‌آمدند، مواردی همچون بی‌دفاع ماندن اسلام و قرآن، آغاز سیر ارتجاعی مخالفت با امامت و ولایت، آغاز تاریکی‌ها و ظلمت‌ها، آغاز انحراف عقیدتی، سیاسی، فکری جامعه و تغییر حکومت الهی به حکومت مستبدانه بشری به وجود می‌آمد.
وی گرفتاری امروز جامعه را وجود نفاق و جهل عنوان کرد و گفت: امروز با جریان بسیار خطرناک نفاق روبه‌رو هستیم که آن نفاق پنهان است.
فرمانده سپاه ولی امر مسلمین اضافه کرد: عده‌ای با کتمان نفاق از صدر انقلاب تا امروز، ظاهراً از ولایت حمایت می‌کردند، اما نخستین کسانی هستند که علیه ولایت شمشیر می‌زنند.
سردار جباری افزود: اینها افرادی هستند که دنبال فرصت‌ هستند و اهداف قلبی شوم خود را بعد از رحلت امام خمینی (ره) دنبال می‌کنند و آنچه که در ضمیرشان وجود دارد را ظهور و بروز می‌دهند.
وی تأکید کرد: ما باید از تاریخ و حوادث اسلام و انقلاب درس بگیریم و به امامت و ولایت فقیه اعتماد و عقل و هوش و چشم و گوش خود را متوجه ولی فقیه کنیم.
فرمانده سپاه ولی امر مسلمین همچنین گفت: یکی از عوامل ارزشمند نهضت‌های الهی، عامل رهبری است و دشمن همواره کوشیده با ایجاد رعب و وحشت و به رخ کشیدن قدرت خود و به وجود آوردن حوادث ناگوار به عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایان دهد.
سردار جباری در پایان به نقش رهبری اشاره کرد و گفت: دمیدن روح مقاومت، ایثار و شجاعت، پاکسازی جامعه از زشتی‌ها و پلیدی‌ها، حفظ دستاوردهای انقلاب، گسترش علم در جامعه و ایجاد وحدت و اخلاق در جامعه از نقش‌های رهبری در جامعه اسلامی است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول