اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گناباد:

حماسه 9 دی تجلی بصیرت بر بی‌بصیرتی است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی گناباد گفت: حماسه 9 دی تجلی بصیرت بر بی‌بصیرتی است و نخستین گام در گرامیداشت این حماسه ماندگار هوشیاری و بصیرت همراه با ولایت‌مداری است.

حماسه 9 دی تجلی بصیرت بر بی‌بصیرتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی عصر امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد که در محل اداره تبلیغات این شهر برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر و انقلاب اسلامی ادامه نهضت عاشوراست به همین خاطر باید ارزش‌های این انقلاب را همواره حفظ کنیم. 
فاطمی افزود: دهه فجر امسال مصادف با هفته وحدت است و این از ویژگی دهه فجر امسال است.
وی بیان داشت: 13 بهمن نیز مصادف با آغاز امامت امام زمان(عج) است و ما باید در بحث شادی سازی و نشاط اجتماعی تلاش کافی انجام دهیم.
فاطمی تصریح کرد: حماسه 9 دی تجلی بصیرت بر بی‌بصیرتی است و نخستین گام در گرامیداشت این حماسه ماندگار هوشیاری و بصیرت همراه با ولایت‌مداری است.
فاطمی با اشاره به برنامه‌های 9 دی و دهه فجر امسال در گناباد گفت: حضور ویژه بسیج و دانش‌آموزان و روستاها و بازار، برگزاری شب شعر حماسه حضور و راه اندازی ویژه نامه با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان و همکاری سایر دانشگاه‌ها از جمله این برنامه ها خواهد بود.
وی افزود: برگزاری نشست‌های سیاسی در مدارس و دانشگاه‌ها با موضوع بصیرت افزایی، برگزاری نمایشگاه عکس به‌ویژه عکس‌های مربوط به شهرستان گناباد در نهم دی ماه، برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه به 20 نفر از دیگر برنامه‌های این ایام است.
فاطمی ادامه داد: سخنرانی در چند مسجد و در روستاهای بزرگ قبل از نهم دی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی مقاومت بسیج، برقراری امنیت توسط نیروی انتظامی، نظافت کامل مسیرها توسط شهرداری و چاپ بنر مربوط به نهم دی‌ماه از دیگر برنامه‌هاست.
فاطمی تصریح کرد: بحث صوت ثابت اگر امکان پذیر شود بسیار عالی خواهد بود و دعوت از سخنران مناسب نیز از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: کمیته ثابت تزئینات شهرستانی که گروه خاصی مامور این امر شوند و همچنین برای دریافت نظرات مردم سایت یا سیستم پیامکی خاصی در نظر گرفته شود.
فاطمی با بیان اینکه محل ستاد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است افزود: یکسری برنامه همه ساله داریم مانند بحث نمایشگاه که باید از هم اکنون شروع کنیم تا مثمر ثمر باشد.
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول این سال‌ها فتنه‌های زیادی را پشت سر گذاشته، فتنه 88 آخرین آن بود که تمام گروه‌های سیاسی مخالف نظام درصدد بودند تا به رهبری ضربه بزنند که با حضور مردم همیشه در صحنه ایران حذف شد و باید این پیروزی بزرگ را باید شاکر بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول