اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

بی‌بصیرتی ذائقه انسان را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بی‌بصیرتی ذائقه انسان را تغییر می‌دهد و موجب می‌شود که انسان در مسیر حق حرکت نکند.

بی‌بصیرتی ذائقه انسان را تغییر می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه زرند، حجت‌الاسلام عرب‌پور در جمع عزاداران حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله زرند اظهار داشت: بر اساس آیات 59 و 60 سوره مریم دوری از ذکر و یاد خدا و دنیا‌طلبی و هوای نفس دو عامل انحراف از جاده حق و پیوستن به صف باطل است.
وی با اشاره به اینکه یاد خدا انسان را به کمال و سعادت می‌رساند، افزود: اقامه نماز فقط باید برای خدا باشد و نه طمع بهشت و یا ترس از جهنم و رضای الهی مدنظر قرار گیرد.
عرب‌پور خاطرنشان کرد: یاد خدا تمام مشکلات انسان‌ها را برطرف می‌کند و اگر انسان خدا را فراموش کند به ورطه سقوط و نابودی می‌رود.
وی اذعان کرد: با تعمق در واقعه کربلا و افرادی که در مقابل امام حسین (ع) صف‌آرایی کردند و یا افرادی که درب را بر پهلوی حضرت زهرا (س) زدند، متوجه می‌شویم که این اشخاص نمازخوان و اهل عبادت بودند و در صف دشمنان وارد شدند زیرا نمازشان برای طمع بهشت و یا ترس از جهنم بود.
عرب‌پور با تاکید بر اینکه نمازی ارزشمند است که بصیرت‌افزایی کند، تصریح کرد: دنیاطلبی و پیروی از هوای نفس یکی دیگر از عواملی است که انسان را در صف دشمنان قرار می‌دهد و اگر انسان به دنبال شهوت سیاسی، اخلاقی و یا دینی باشد هرچند که خدمات ارزنده‌ای را به نظام و ارزش‌های اسلامی کرده باشد، شکست می‌خورد.
وی با اشاره به اینکه بی‌بصیرتی ذائقه انسان را تغییر می‌دهد و موجب می‌شود که انسان در مسیر حق حرکت نکند، عنوان کرد: انسان بی‌بصیرت در مسیر الهی و ارزش‌های الهی نیست و پشت سر ولایت حرکت نمی‌کند و این امر موجب می‌شود که انسان آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را فراموش و هویت و شخصیت خود را گم کند و حق و باطل را تشخیص ندهد و در صف دشمنان قرار گیرد.
عرب‌پور با بیان اینکه باید تولی و تبری داشته باشیم و پیرو ولایت فقیه باشیم، گفت: باید در تمام شرایط از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم زیرا امروز دشمن در کمین است.
وی اذعان کرد: ما باید راه حق را انتخاب و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم و با چشم دل که همان بصیرت و آگاهی است، مسیر را ادامه دهیم و پشت سر ولایت حرکت کنیم و این راهی است که امام حسین (ع) از کربلا نشان ما داد.
عرب‌پور با اشاره به اینکه مسیر حق از کربلا می‌گذرد، بیان داشت: راه امام حسین (ع) تا قیامت ادامه دارد و هرکس راه و قیام حسین‌بن‌ علی (ع) را انکار کند، پیامبر اکرم (ص) و خدا را انکار کرده است.
وی افزود: امروز تابلوی کربلا در جریان است و جهان را فراگرفته است به این علت که مردم ولایت‌مدار و خانواده مکرم شهدا 33 سال به استکبار جهانی «نه» گفتند و هر جا حق بوده حرکت کردند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: مردم آمریکا در حرکت و قیام وال‌استریت شعار الله‌اکبر سر می‌دهند زیرا می‌دانند که این شعار ملت‌ها را نجات می‌دهد.
عرب‌پور گفت: اگر دنبال دنیاطلبی و شهوت‌رانی نباشیم و زندگی را به رنگ دین دربیاوریم به سعادت و خوشبختی می‌رسیم.
وی افزود: امروز دشمنان این نظام و انقلاب که نتوانستند در عرصه‌های مختلف موفق شوند با کمک سربازان خود در انجمن حجتیه، بهایی‌ها، وهابی‌ها، فتنه‌گران و جریان‌های انحرافی مقابل این نظام و انقلاب صف‌آرایی کردند.
عرب‌پور عنوان کرد: ما باید مراقب و مواظب حرکت دشمن باشیم و در صف حق قرار گیریم، آنها امروز اعتقادات و باورهای پاک جوانان ما را هدف قرار دادند تا آنها را از مسیر رشد و تعالی خارج کنند.
وی با بیان اینکه ما باید خودی را از غیرخودی تشخیص دهیم، عنوان کرد: این امر با بصیرت و آگاهی، دشمن‌شناسی و مطیع و گوش به فرمان ولایت بودن میسر می‌شود.
عرب‌‌پور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید سعی کنیم نماینده‌ای را به مجلس بفرستیم که ولایت‌مدار، پایبند به نظام و ارزش‌های والای اسلامی و در بین دیگر نمایندگان اصلح‌ باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول